WeirdFace Skrevet 3. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 Samme her. Skulle ønske det snart var ferie... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg også. Men det skjer ikke her dessverre. Skulle ønske jeg ikke var så trøtt for tiden. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 Jeg er ikke trøtt, akkurat nå. Skulle ønske jeg fikk kommentar nummer 2 000 i denne tråden... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2020 Er ikke så opptatt av det. Skulle ønske jeg fikk svar på mye jeg lurer på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2020 (endret) Samme her. Skulle ønske at en gammel bestilling jeg bestilte for ca tre måneder siden kom frem nå. Har alt ventet i tre måneder nå. Altfor lenge venting. Endret 4. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2020 Helt sikkert jeg også. Skulle ønske jeg vant pantelotteriet. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2020 Sannsynligheten for å vinne på noen sånne ting er vel uansett veldig liten. Skulle ønske at det aldri gikk så forbanna mye vinter-sport på TV hele tiden. Ufattelig kjedelig å høre på. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg liker noen av de vintersportene. Jeg følger gjerne med på hopprenn, utfor, slalåm, bob, mener det var flere. Husker ikke alle i farta. Skulle ønske at det aldri gikk så forbanna mye fotball. Det er noe jeg syns er kjedelig. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 5. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2020 Fotball er også kjedelig. Det kan vi være enige om. Skulle ønske det var mulig å spise hva man ønsker, uten å legge på seg... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2020 Samme her. Skulle ønske jeg ikke ble så ofte misforstått. 😥😥 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg har ikke noe med det å gjøre. Skulle ønske jeg hadde noe gøyere å finne på i kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2020 Det har jeg. Skulle ønske jeg hadde rundet absolutt alle spillene mine. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2020 Har veldig få spill å runde. Skulle ønske det ikke var meldt regn så å si frem til jul. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2020 Samma for meg. Skulle ønske det ikke var såpeglatt ute nå. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2020 Heldigvis ikke særlig glatt her jeg bor akkurat nå. Skulle ønske det ikke gikk så vanvittig mye reklamer på TV akkurat nå... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2020 Samme her. Skulle ønske jeg ikke ble utestengt fra Gaysir.no. Har ikke brøtte noen regler, skjønner ikke hvorfor? 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2020 Det er ikke et sted jeg har tenkt å oppsøke. Skulle ønske jeg kunne bestemme litt mer over mitt eget liv. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2020 Scarvo skrev (19 timer siden): Det er ikke et sted jeg har tenkt å oppsøke. Skulle ønske jeg kunne bestemme litt mer over mitt eget Det gjør jeg. Skulle ønske tannlegen ikke sendt meg melding i morges. Dem vekte meg. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 14. desember 2020 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2020 Jeg har ikke blitt vekket av tannlegen min. Skulle ønske tannlegebehandling var gratis på samme måte som sykehus. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2020 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2020 (endret) Samme her. Skulle ønske at vi ikke var under cyberkrig. Endret 14. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå