MR SPEED Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 ikke her da skulle ønske de her banna raskere i stedet for sitte å daffe @TheDarkSycamore - SCM @Blåbanan: Mecum in aeternum @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. november 2020 Forfatter Del Skrevet 24. november 2020 (endret) La nå folk få lov til å banne så raskt de vil i Bannetråden v3, @Halo: Combat Evolved. 😧😧 Jeg skulle ønske at enkelte ikke brydde se om småe bagateller. Endret 24. november 2020 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Det samme har jeg å si. Jeg skulle ønske @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT kom og bannet meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. november 2020 Forfatter Del Skrevet 25. november 2020 Det skulle du vel. Nja, kanskje her. Jeg skulle ønske at denne kommende jula ikke var påvirket av coronaen. Kan være mulig at jeg holder meg helt alene hjemme denne jula. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 (endret) Samme her. Men skal ikke være alene da. Jeg skulle ønske at noen folk rundt meg hadde det bedre og at jeg ikke hadde smerter akkurat nå. Endret 25. november 2020 av Gjest Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Blåbanan: Mecum in aeternum skrev (22 timer siden): Det samme har jeg å si. Jeg skulle ønske @HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT HÆP-SKIT-SKÆT-SKIT kom og bannet meg. Han har jo bannet deg fredagen i forrige uke. Appelsinselger skrev (5 timer siden): Samme her. Men skal ikke være alene da. Jeg skulle ønske at noen folk rundt meg hadde det bedre og at jeg ikke hadde smerter akkurat nå. Samme her, men jeg har ikke smerter. Skulle ønske jeg ikke var tett i nesen som jeg var imorges. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg er ikke tett i nesen. Skulle ønske jeg slapp å bruke masse penger på julegaver. Lenke til kommentar
Millennium-Blå Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg liker å bruke penger på julegaver. Skulle ønske at det var lysere ute. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. november 2020 Forfatter Del Skrevet 26. november 2020 Ikke jeg, elsker mørketiden. 😍🥰😘 Skulle ønske de fleste var kreative, da kan man jo lage hjemmelaget julegaver, uten at det koster noe som helst. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Vi trenger en god blanding av både kreative og mindre kreative mennesker. Skulle ønske jeg ikke hadde planer i dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg har ingen planer for i dag. Skulle ønske det ikke var så forbanna KALDT ute i dag... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. november 2020 Forfatter Del Skrevet 28. november 2020 Jeg er heldigvis ikke så lett frosen. Skulle ønske spillet Scorn var ute nå. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 28. november 2020 Del Skrevet 28. november 2020 Bryr meg lite om dataspill. Skulle ønske noen smile av denne setningen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. november 2020 Forfatter Del Skrevet 30. november 2020 😁😁 Oppfyllelsen din er blidt opp fylt, @Scarvo. Skulle ønske @Scarvo likte data/tv spill. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 1. desember 2020 Del Skrevet 1. desember 2020 Ikke jeg. Skulle ønske Scarvo hadde et privatfly. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 For din del, så skulle jeg også det. Skulle ønske jeg ikke var hysterisk mot corona'en. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Hysteri "hjelper" i alle fall ingen! Skulle ønske jeg hadde langt bedre batteri på mobiltelefonen min... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Min telefon funker utmerket. Skulle ønske det snart var helg. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 2. desember 2020 Del Skrevet 2. desember 2020 Er jo bare ett par dager til helgen. Skulle ønske det gikk noen bedre programmer på TV i kveld... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2020 Samme her. Skulle ønske jeg hadde flere idéer i denne leken nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå