Scarvo Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Enig med litt variasjon mellom varme og kulde. Ikke enig i mørketid. Har aldri opplevd den da jeg bor i motsatt kant av landet. Skulle ønske jeg hadde tid til å ha en hund. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg har tid, men jeg er langt i fra motivert for å ha et husdyr på fireben. Det er et stort ansvar å ha det, selv om tanken er der. Skulle ønske at dakimakura putene mine var levende personer. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske folk ikke snakket høyt i telefonen når de er på bussen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2018 Samme her, har faktisk vært i lag med en jente som snakket høyt, selv om det ikke var via telefonen, selv i bussen. Skulle ønske jeg hadde en ekte tidsportal. Sånn at jeg kan dra hvor som helst i tid og sted. :wee: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. desember 2018 Del Skrevet 7. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke knuste et glass tidligere i kveld. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske jeg ikke knuste et glass tidligere i kveld. Det blir jo lønnsomt da å ha en tidsportal. Da slipper man å ta fremkomstmidler. Vil tjene mye på det. Har ikke knust noe som helst på årevis. Skulle ønske jeg Hillary Clinton ble USA president. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 Ikke jeg. Liker ikke hu dama hverken mer eller mindre enn Trump. Skulle ønske norske medier fokuserte mer på hva som skjer i landet vårt fremfor å hele tiden rapportere om utenlandske nyheter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Det går ikke, 90% sikker på at alle land lager nyhetsmedier fra utlandet også. =D Men det er jo sant med det at man må feie forran sin egen dør først, før man kan hjelper andre. Skulle ønske at alle så balanse i ting. Altså, å balansere på økonmiske kriser, kriminalitet, religion, osv. Verden hadde vært mye hyggeligere å leve på, hvis alle var flink til det. Det er trist at noen ikke klarer det. Endret 8. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 8. desember 2018 Del Skrevet 8. desember 2018 (endret) Der er vi for en gangs skyld helt enige DarkSeeds. Forskjellene mellom rik og fattig skulle gjerne ha vært kraftig redusert. Skulle ønske at DarkSeeds får en fin og forhåpentligvis trivelig juletid. Endret 8. desember 2018 av Mr supergomp 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Blir sikkert koselig, selv om ensomhet følelsen min tar inn. Skulle ønske at alle kunne vise hensyn til vær andre hvilken som helst kjønn og legninger. Det er heller ikke alle som klarer. Endret 9. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. desember 2018 Del Skrevet 9. desember 2018 Helt enig. Jeg aksepterer alle uansett hudfarge, religion, legning og etnisitet. Skulle ønske rasisme ikke eksisterte. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2018 (endret) Skulle ønske at alle politikere aldri kranglet med vær andre, og gir oss medborgere en usikker fremtid. Enig, skulle også ønske rasismen aldri fantes. Endret 9. desember 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Tja. Kanskje ikke krangling men litt uenighet og forskjellige meninger er bare sunt. Skulle ønske jeg ikke trengte å ta daglige medisiner. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2018 Jeg bruker ikke medisiner enda. Skulle ønske jeg fikk sove i nonen timer til i natt. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. desember 2018 Del Skrevet 10. desember 2018 Ja det håper jo jeg også at du får. Skulle ønske jeg hadde halspastiller. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 14. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske at det var reprise på Julefergå. )= Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. desember 2018 Del Skrevet 15. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske tannlegebehandling var gratis. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2018 Samme her. Skulle ønske at vi sa litt mindre "ikke jeg" i denne leken. =3 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 17. desember 2018 Del Skrevet 17. desember 2018 Ikke jeg. Skulle ønske jeg hadde en magisk ånd som kunne innvilge et ønske. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2018 Er dette svar nokk på den. XD rofl Så klar ja. Skulle ønske myggene, knottene, kleggene, osv aldri eksisterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå