TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 (endret) I denne leken skrive vi det vi ønsker, og nestemann skal svare på om h*n har samme ønsken eller ikke.Etter h*n har svart, kommer h*n på en ønke som h*n har, som nestemann skal svare på.Eks:pers1: Skulle ønske jeg var på reise nå. pers2: Ja, jeg har vært på reise. Skulle ønske at jeg hadde hund. pers3: Jeg har ingen ønske om å ordne meg en hund. Ønsker at jeg aldri spist den ekle maten. OSV Jeg gir meg selv æren i å starte: Skulle ønske at jeg fikk oftere besøk av familen min. Endret 24. juni 2018 av TheDarkSeeds - SCM 2 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Delvis, men godt å ha litt avstand også. Skulle ønske at insekter hadde unngått meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2018 Dem plager ikke meg. Med mindre de ikke surrer/vandrer runt maten min da. Skulle ønske at jeg hadde kjæreste. Savner å ha kjæreste. 2 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Klarer meg greit som singel. Skulle ønske at angst aldri hadde eksistert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2018 Samme her. Skulle ønske at terorister og diktatorer ikke fantes. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 15. juli 2018 Del Skrevet 15. juli 2018 Det skulle jeg også ønske. Jeg skulle ønske alle likte fotball. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 15. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2018 Ikke jeg. Er ikke fotball interessert. Jeg skulle ønske alle likte kvinne kunstløp. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Ikke jeg. Jeg skulle ønske at alle hatet rosiner Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Ikke jeg, elsker rosiner, det er jo druer. Skulle ønske at DarkSeeds hadde kjæreste. Er det bare jeg som blir litt deprimert av denne tråden? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Ikke jeg. Jeg skule ønske alle likte tropesommer Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 16. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2018 (endret) Ikke jeg, elsker rosiner, det er jo druer. Skulle ønske at DarkSeeds hadde kjæreste. Er det bare jeg som blir litt deprimert av denne tråden? Naaa, koserlig sagt av deg Pliscin. Ønsker det selv faktisk. Svar på spørsmålet: Jeg tenker ikke så mye på det. Så det er heltsikkert bare deg. Ikke jeg. Jeg skule ønske alle likte tropesommer Nja, går ann. Ikke akkurat at jeg ville spilt på det. Skulle ønske jeg kunne spiste softis eller fløteis flere ganger løpe av en dag og uka. Jeg kan reagere på melk. Endret 16. juli 2018 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 16. juli 2018 Del Skrevet 16. juli 2018 Ikke jeg. Skulle ønske at flere i verden fikk oppleve velstand. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2018 Ikke jeg. Skulle ønske at flere i verden fikk oppleve velstand. HÆ!! Hva mener du? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 HÆ!! Hva mener du? https://www.google.no/search?q=velstand.&oq=velstand.&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 HÆ!! Hva mener du? Alt det du har her i Norge. Mat, rent drikkevann, et godt helsevesen, mulighet til utdanning osv osv. Det kalles velstand. Ikke mange er like heldige som det vi er. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2018 Alt det du har her i Norge. Mat, rent drikkevann, et godt helsevesen, mulighet til utdanning osv osv. Det kalles velstand. Ikke mange er like heldige som det vi er. Jeg vet hva velstand er. Men i den tekst sammenhengen der klarte jeg ikke å forstå hva du mente. Oja, du mener "bedre velstand". Skulle ønske at flere i verden fikk oppleve velstand. Samme her. Skulle ønske at hete-varmen ikke fantes. Renner som en foss her nå. :dontgetit: 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 Jeg tar gjerne mer hetebølger. Skulle ønske jeg kunne surfe. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2018 Jeg har surfet når jeg var yngre. Men er ikke god da. Skulle ønske at vi hadde en til årstid, blanding av høst og vår. Da hadde jeg stor gledet meg vær gang den årstiden kom. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. juli 2018 Del Skrevet 18. juli 2018 (endret) Nei takk må ha vinter oxo. Skule ønske jeg fikk Jordan katie prise som min babe Jeg vet hva velstand er. Men i den tekst sammenhengen der klarte jeg ikke å forstå hva du mente. Oja, du mener "bedre velstand". Samme her. Skulle ønske at hete-varmen ikke fantes. Renner som en foss her nå. :dontgetit: Trope sommer ja takk Endret 18. juli 2018 av Jokingnutria Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2018 Nei takk må ha vinter oxo. Nevnte ikke noe om vinteren skulle fjernes. Skule ønske jeg fikk Jordan katie prise som min babe Jeg vet ikke hvem det er. Skulle ønske at det regnet ute nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå