G Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 https://www.phonearena.com/news/Samsung-to-fall-short-of-smartphone-shipment-target-for-2018_id106015 Omsetningen går litt ned. Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Muligens at folk har sine telefoner lengre. De er rett og slett fornøyd ned den de allerede eier. Toppmodellen til Apple selger heller ikke så godt. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 (endret) Folk har vel og fått opp øynene for produsenter som f.eks Oneplus som tilbyr bedre ytelse til halve prisen. Galaxy S9 er jo og en utrolig kjedelig telefon. Er jo samme som S8 bare med litt bedre kamera. Note 8 var jo heller ikke noe revolusjon. Endret 24. juni 2018 av Complexity 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Folk har vel og fått opp øynene for produsenter som f.eks Oneplus som tilbyr bedre ytelse til halve prisen. Galaxy S9 er jo og en utrolig kjedelig telefon. Er jo samme som S8 bare med litt bedre kamera. Note 8 var jo heller ikke noe revolusjon. *Og dual-sim, viktig for en del av oss nerder Men ja, er nok en del kinesiske telefoner som har tatt over større deler av kaka, tror også vi har glemt den største, og det er huawei. (I tillegg til det tsetsefluen skrev) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Siden jeg er litt uforsiktig med mobilene har jeg nå gått over til rimeligere merker og er storfornøyd med min siste Huawei Mate 10 Lite. Fikk den til kr. 2000,-. Jeg hater deksler.Skjermen oppleves som bedre enn amoled fra Samsung når jeg leser feks. nettaviser, men det å se film/youtube er dårligere. Ellers helt knall telefon som jeg synes har flere kjekke funksjoner enn Samsung. Jeg kommer aldri til å kjøpe toppmodell igjen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Kjøper mellomklassen jeg den som er på midten, Gidder ikke gå for pro eller plus feks... Skulle bare ønske at mobiloperatørene solgte LG, men de er bare å få på komplett etc. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg kjøper utgående modeller på halv pris Som nevnt over så er det jo lite nyttige nye ting som kommer. Gi meg et godt batteri og en tlf som lader fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå