AfterGlow Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Mener spillet kopierer deres eget Fallout Shelter.Bethesda saksøker Warner Bros for Westworld-spill Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Er det ikke Behaviour som skal saksøkes, og ikke Warner Bros? Jeg ser at de visstnok saksøker begge, men hvorfor Warner Bros? Har de gjort noe galt her? 1 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Er det ikke Behaviour som skal saksøkes, og ikke Warner Bros? Jeg ser at de visstnok saksøker begge, men hvorfor Warner Bros? Har de gjort noe galt her? Kanskje fordi publisereren har godtatt å publisere tittelen selv om den er en copycat. Du kan se på det som en moralsk/filosofisk synd 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Kanskje fordi publisereren har godtatt å publisere tittelen selv om den er en copycat. Du kan se på det som en moralsk/filosofisk syndDa tar du for gitt at de visste at de brøt en avtale. Det er ikke sikkert at de gjorde Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Er det ikke EA eller DELOS som står bak dette? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Nå er det år og dag siden jeg har spilt Fallout Shelter, og jeg har ikke orket å prøve dette spillet foreløpig.. Er de så like som saksøker skal ha det til? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Nå er det år og dag siden jeg har spilt Fallout Shelter, og jeg har ikke orket å prøve dette spillet foreløpig.. Er de så like som saksøker skal ha det til? Ja, veldig like. Kildekoden fra Fallout Shelter ble brukt for å lage Westworld også. Det er kontraktsbrudd. Skjønner egentlig ikke hvordan de trodde de skulle slippe unna med dette. Bethesda har jo en del erfaring med å saksøke når de mener det er berettiget. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Er det kontraksbrudd er det hele ganske åpenlyst og enkel sak. 2 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Ser en god likhet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå