LoS Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fått med meg en Mist "Frostbite" hjem idag og var på vei til å sette den på, men så fant jeg ut at man er nødt til å fjerne sokkelen boxed vifta står i og skru fast kjøleren rett på hovedkortet! Ser ikke noen logisk løsning på dette og og fant ikke noe på google :/ Men, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skrur den av? Eller i det hele tatt fjerner den. Har btw RTFM Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fått med meg en Mist "Frostbite" hjem idag og var på vei til å sette den på, men så fant jeg ut at man er nødt til å fjerne sokkelen boxed vifta står i og skru fast kjøleren rett på hovedkortet! Ser ikke noen logisk løsning på dette og og fant ikke noe på google :/ Men, er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg skrur den av? Eller i det hele tatt fjerner den. Har btw RTFM Så det på 3dgameman.com hvordan man gjorde, men husker ikke nå. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Takk for alle svar? Men, jeg fant ut hva som måtte gjøres, la ikke merke til de små hakka i plast skruene til å begynne med, men når jeg så de så bare vippa jeg dem opp med kniv og hele driten var borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå