medlem19 Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Hei Vil ha best mulig stereolyd. Vil denne Acoustimass® 5 Series V stereo speaker systemfra Bose fungere bedre en andre systemer ? Andre anbefalinger er velkommen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Det her er nesten som å spørre hvilken familiebil som er best og du vil følgelig få flere svar. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Personlig så har jeg til gode å høre noe fra Bose som jeg syns bra nok lyd til å forsvare prisen. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 (endret) Klipsch R-10SW Subwoofer Aktiv Subwoofer, 10" element, 150W, Sort Men det spørs vel på pris og rommet hva du vil ha? Som pc høytaller:Argon Audio BASS8 Subwoofer Tror det er vanskelig å finne bedre i den prisklassen. Slaglegden er kanskje ikke best for å være 8" men prisen er det godt kjøp. Endret 26. juni 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Klipsch R-10SW Subwoofer Aktiv Subwoofer, 10" element, 150W, Sort Men det spørs vel på pris og rommet hva du vil ha? Som pc høytaller:Argon Audio BASS8 Subwoofer Tror det er vanskelig å finne bedre i den prisklassen. Slaglegden er kanskje ikke best for å være 8" men prisen er det godt kjøp. Blir vel dårlig stereolyd med bare en sub vel? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 I såpass prisklasse kan du jo nesten kjøpe en slik forsterker, og noen passende høyttalere. Disse?Personlig har jeg en Denon PMA-50 med Dali Lektor 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Vanskelig å anbefale når han ikke kommer med noe informasjon. Budsjett? Bruksområder? Stor rom? Musikksmak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå