Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ccApp har eit prob med den fila den henger altid når eg skal skru av min bærbare pc... Os win xp home. sp1. norton det var med pc`n+++ masse anna dill. Har kjørt ad aware osv ..... får den ikkje vekk noen som veit feilen? Håper eg ikkje feil posta viss eg gjorde det noen sei kor denne hører til..... Lenke til kommentar
Dings Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har konludert med at filen hører til Norton Antivirus (husker ikke hvorfor). Meldingen kommer både hos meg og en kammerat. Det finnes garantert en måte å bli kvitt den, men jeg vet ikke hvordan.. Dette hjelp nok ikke mye, men nå vet du i hvert fall at filen ikke er farlig og at du ikke er den eneste med "problemet"... Mvh. Dings Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Eg å får den, og eg sikker på at den kommer pga. norton antivirus.. Så dokker e ikke de eneste med prblemet Endret 15. desember 2003 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hm bra at det var og ikkje spy prog.... Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå