TorosHS Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ingen store overraskelser på de fire som skal representere Norge i Hearthstone-VM.E-SPORT: Landslaget i Hearthstone er klart Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Får håpe at de har like mye flaks som skills da Lenke til kommentar
PurpleStain Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Bra at andre spill får hypen som sc2 får av nationwars, håper flaksen er med gutta våre Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Personlig vil jeg heller ha mer av Sc2 men forstår at populære titler går forran Lenke til kommentar
PurpleStain Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Personlig vil jeg heller ha mer av Sc2 men forstår at populære titler går forran Det blir uansett mer Nationwars, dette er bare blizzard som stjeler ideen fra O'gaming. Gamer.no gir seg faen i sc2 så du må nok på TeamLiquid for det. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 For min del så klarer jeg ikke å se på "e-sport" i et så random spill som hurtstone.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå