EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Jeg bor i Østlandet og jeg har gått på en vgs i Vestlandet. hvordan bør jeg sende kompetansebevis til min vgs i løpet av et par dager? Lenke til kommentar
ktpearie Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Lurer på det samme.. Synes det er latterlig at de blir sendt ut samme uke som fristen for ettersending av dokumentasjon. Jeg bor i Bergen og har vitnemål fra Stavanger. Det er utenfor min forståelse at det ikke holder å laste opp scannet kopi eller lignende, men at de må ha det fysiske kompetansebeviset i posten. Dersom kompetansebeviset kommer senere enn tirsdag neste uke, er det ingen måte å få det ført på vitnemålet før fristen utløper 1. juli. Er det noen som har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
ktpearie Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Liten update. Fikk snakket med fylkeskommunen og de sa at de aller fleste kompetansebevis ble sendt ut i dag, som betyr at de vil komme på mandag/tirsdag. Dermed rekker man at det kommer i riktige hender før fristen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå