AfterGlow Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Definitive Edition-utgaven til PC og konsoll rett rundt hjørnet.Snart kommet Divinity: Original Sin 2 i ny utgave med masse forbedringer Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Gleder meg. Har dette på PC, men PCen sliter sterkt, for å si det mildt. Gidder ikke oppgradere, så blir PS4- versjonen på meg. Skulle bare ønske det var en Switch-versjon. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Den nye versjonen er gratis, så du slipper å kjøpe det på nytt til PC. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Hehe, tror du misforsto. PCen min er i stand til å kjøre D:OS2, men det er på grensen. Gidder ikke oppgradere den, så kjøper heller spillet på PS4. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Koste meg masse med spillet. Men tror aldri jeg kan spille andre crpger, kampene og dialogene osv er så langt forbi det man finner i de andre spillene i sjangeren. Lenke til kommentar
11conan11 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Et helt nydelig spill, å spille det coop med en venn kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Spennende, men usikker på om det er nokk forandringer til å starte runde nr 3. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Hehe, tror du misforsto. PCen min er i stand til å kjøre D:OS2, men det er på grensen. Gidder ikke oppgradere den, så kjøper heller spillet på PS4. Hvis du skrur ned til konsollgrafikk, så går det sikkert bedre. Prøvd 900p? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå