akelbo Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Dette er Call of Duty-flerspiller på sitt beste.SNIKTITT: Call of Duty: Black Ops 4 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) I Call of Duty er det én ting som er viktigere enn noe annet, og det er skytefølelsen. De ulike våpnene må oppføre seg på et noenlunde naturlig vis, slik at spillere kan være så effektive som mulig uten å måtte legge seg i hardtrening.Og er grunnen til at cod mp ikke er min kopp med te. Endret 22. juni 2018 av MOO- 1 Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Jeg hadde det mye gøy i Black Ops 1, men det er for mange gode spill der ute til fornuftige priser til at jeg gidder å kjøpe disse overprisede Call of Duty spillene hvor du i tillegg må betale for dyre season pass eller DLCer for å få nye maps. Call of Duty handler for mye om penger og for lite om spill etter min mening. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Ender nok opp med et kjøp. Men lurer veldig på om jeg skal gå for PC versjonen denne gangen... Pleid å kjøpe på konsoll men om fokuset på PC versjonen er så stor som dem sier så spørs det om jeg går for den altså... Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 1. juli 2018 Del Skrevet 1. juli 2018 Gleder meg veldig til Battle royal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå