Gå til innhold

Norges beste app!

Anbefalte innlegg

Hei!.

Jeg har laget en app som heter Tilbud!, den er Norges beste tilbud app og er helt unikt. Mest avanserte tilbud appen som er på Goolge play nå. Jeg har kodet appen selv i Java. Skal lage etter hvert til iOS også men må lære meg swift først. Jeg sluttet på jobb og lærte meg JAVA på 2 år og laget denne appen på 14 måneder. (Jeg kan c# fra før av)

Håper du laster ned nå og gir tilbake melding på hvordan det er. 

Hvis dere har noe forslag på hvordan jeg kan gjøre appen bedre så bare si fra!

Appen er på BETA fasen nå. Trenger tilbake meldinger på hva som kan gjøres bedre 

Appen er FREE NÅ! Ellers koster det 79kr

https://play.google.com/store/apps/details?id=no.tilbud.kundeavis.mattilbud.priskrig.tilbud

PS: jeg har blitt veldig flink i Java, så vis dere har noe app idear så si fra vi kan lage sammen!

Endret av BenteLALA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken idiot ville ha betalt 79 kr for å se tilbud som allerede ville vært gratis tilgjengelig for dem?

Hei

Takk for tilbake melding. Appen er gratis NÅ, en fri app kan ikke gjøres om til betalt app derfor er appen free nå, men jeg skal ha avtale med flere butikker om å få personlig tilbud og kupong kun for brukere av appen.  OG mye mer funksjoner er planlagt som vil gjøre appen mer verdt enn bare 79kr, det er mye penger å spare! Test appen selv og se hvordan det er  

Lenke til kommentar

Hei, Takk for tilbake melding, i min app er det ikke noe tilbud fra våpen butikker, og det finnes mattilbud, men der igjen fokuserer kun på mat. I min app er det flere butikker og flere kategorier det gjør appen til beste tilbud app?

Lenke til kommentar

I beskrivelsen til appen skriver du "Si nei takk til uadressert reklame". Men er det ikke nettopp det en mottar her, men på telefonen i stede for?

Og av ren nysgjerrighet - hvordan legges de forskjellige tilbudene inn?

Hei, Ja men her tar du valg når du laster ned.

Hentes direkte fra butikkens nettside. Og flere butikker kommer snart og flere funksjoner er underutvikling. Det her blir bra! Tusen takk for støtte og tilbakemeldinger  

Lenke til kommentar

Hei, Takk for tilbake melding, i min app er det ikke noe tilbud fra våpen butikker, og det finnes mattilbud, men der igjen fokuserer kun på mat. I min app er det flere butikker og flere kategorier det gjør appen til beste tilbud app?

Har du studert markedet/konkurransen? Vet hvertfall om en app, som jeg forøvrig bruker selv, som viser tilbud og kategori fra samtlige dagligvareforretninger og den er gratis.

Lenke til kommentar

Har du studert markedet/konkurransen? Vet hvertfall om en app, som jeg forøvrig bruker selv, som viser tilbud og kategori fra samtlige dagligvareforretninger og den er gratis.

Hei Oddeh, Takk for tilbake melding. Ja jeg har sjekket litt på markedet. Min app er også gratis nå, når jeg har flere funksjoner som kan føre til at bruker faktisk kan spare mye penger, skal jeg ta betalt for appen. I goolge play kan mann ikke endre Free app til Paid app, Men Paid app kan være på «Tilbud» til 0kr derfor.

Det hadde vært fint vis du kunne nevne noen andre apper som har tilbud dfra norske butikker. Tusen takk for tilbake melding. Jeg lærer mye og har satset fullt på det her.

Lenke til kommentar

Normix nevnte at min app er som Shop Gun, I min app så finner du ikke tilud på våpen, jeg tror ikke det er lov i norge å ha tilbud på våpen?

Du har jo helt åpenbart ikke satt deg inn i konkurransen overhodet.. Du kopierer jo tilogmed navnet og nesten logoen til en allerede eksisterende app.

uijnQMH.png

Forøvrig rapporteres posten som reklame.

Endret av toth
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg bruke denne og ikke mattilbud? 

Mattilbud har kun tilbud fra mat butikker/dagligvarer, mens min har tilbud fra mange andre butikker også

Du har jo helt åpenbart ikke satt deg inn i konkurransen overhodet.. Du kopierer jo tilogmed navnet og nesten logoen til en allerede eksisterende app.

uijnQMH.png

Forøvrig rapporteres posten som reklame.

Hei! Takk for alle tilbakemeldinger

Beklager hvis du oppfatter det som kopi av andre apper, Navn «Tilbud» er ikke noe varemerke og da kan det ikke «kopierers» Når det gjelder logo så har googlet ordet tilbud og hentet inspirasjonene fra bildene fra Goolge images

Det gjør meg veldig trist å høre at du skal rapportere posten, jeg har brukt nesten 2år fulltid på å lære meg og lage denne appen. Det jeg spør etter tilbake meldinger på hvordan appen er. Som mange har nevnt her så har jeg tydeligvis ikke satt meg inn hva som er på markedet. Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Det virker dessverre ikke som om du har kompetansen som kreves for at dette skal bli en lønnsomt. Og det faktum at dette er noe du har gjort fulltid i to år kan jeg ikke fatte. Sier ikke dette for å være slem, men det å lage en suksessfull app er så mye mer enn bare programmering. Vil fraråde deg å fortsette fulltid, men uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Beklager hvis du oppfatter det som kopi av andre apper, Navn «Tilbud» er ikke noe varemerke og da kan det ikke «kopierers» Når det gjelder logo så har googlet ordet tilbud og hentet inspirasjonene fra bildene fra Goolge images

Hvorfor skriver du "Goolge" hele tiden? Det heter jo Google.  :)

Det er tydelig at du ikke har lest deg opp på varemerker siden du er såpass skråsikker. Ta en titt her og her.

Appen virket forsåvidt grei ved første øyekast (uten å ha installert den, og når man ser bort fra alt det juridiske), men prisen er ca 10 ganger for høy. Du går i tillegg (altfor) høyt ut når du sier at dette er norges beste app.

Det at det finnes konkurrerende apper er egentlig ikke så interessant. På Android finnes det jo alltid alternativer. Utfordringen blir å lage den aller aller beste appen i sin klasse. Dessverre betyr dette at det er vanskelig å tjene penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...