Niklasp Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Nordea melder om ekstrem interesse for Apple Pay Lenke til kommentar
Populært innlegg thopau92 Skrevet 21. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2018 Byttet til Nordea i går og aktiverte kort på Apple Watch via Nordea appen, fungerer som forventet. Har ikke avsluttet konto hos DNB enda, men det er ikke lenge igjen 13 Lenke til kommentar
Martin Larsen Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Sendte hatmelding til DnB i stad og elsker at de har sett den- men ikke svart, de har helt klart forstått at de har gjort en feiltagelse 3 Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg har gått over til Nordea. Kost meg med Apple Pay, så utrolig lett og deilig det er foran andre løsninger jeg har prøvd før.. også mye raskere enn kort, fordi jeg slipper koden også ved over 200 kroner på trådløst. Vipps er noe dritt i forhold til dette. Skal avslutte kontoene mine hos DNB så snart mastercardet er betalt ned, som skjer til uken. 7 Lenke til kommentar
SLETTMEG123 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg har gått over til Nordea. Kost meg med Apple Pay, så utrolig lett og deilig det er foran andre løsninger jeg har prøvd før.. også mye raskere enn kort, fordi jeg slipper koden også ved over 200 kroner på trådløst. Vipps er noe dritt i forhold til dette. Skal avslutte kontoene mine hos DNB så snart mastercardet er betalt ned, som skjer til uken. Skal sies at jeg gikk over for en ukes tid siden da.. av andre årsaker, men Apple Pay er bare et pluss. 3 Lenke til kommentar
eloekset Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Nordea håver inn nye kunder på eplepai. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Elgen-Hansi Skrevet 21. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Er vel ikke så overraskende at det som for nordea er ekstrem kundepågang er for dnb ingen unormal aktivitet ? Folk får velge selv hvilken bank, og dermed muligheter de vil ha. Personlig syns jeg det er et feilskjær å investere i en så produsentavhengig teknologi. Endret 21. juni 2018 av Elgen-Hansi 15 Lenke til kommentar
Lars Christian Groth Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Pussig! - Hvorfor denne entusiasmen etter nye måter å betale på? Dusinet er temmelig fullt allerede, og det går jo an å ha et noen sedler i baklomma (og flaskepant i bilen) dersom en føler seg trangt belagt med alt det vi allerede har ... 2 Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det var da fælt mange sure epler her idag... Jeg er ganske sikker på DnB ikke bryr seg om "alle" de om bytter bank. 3 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det var da fælt mange sure epler her idag... Jeg er ganske sikker på DnB ikke bryr seg om "alle" de om bytter bank. Ser ingen sure her jeg. Diskusjonen hadde nok hatt en annen tone om det var et annet os som lanserte tjenesten sin. 6 Lenke til kommentar
Kristianaasheim Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Spiller liten rolle så lenge det omtrent ikke fins steder I Norge som tilbyr terminaler med NFC. Ingen rema, meny,bunpriss eller Kiwibutikk jeg har vært i har dette. Rema hadde MobilePay men disse forsvant når de gikk ut av Norge. NFC kort og Apple Pay er fint å ha men du får omtrent bare brukt det på vendingmachines og noen få kafeer. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Spoki0 Skrevet 21. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2018 Det er vel ikke slik at ved å bli kunde hos Nordea så mister du kundeforhold til DnB. Det er vel derfor DnB ikke ser noe, mens Nordea gjør det... 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 21. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 21. juni 2018 Før man sier opp kontoen sin hos DNB eller bytter lønnskonto, vil ikke DNB merke noe som helst uansett? Jeg har da konto i flere banker, men jeg har bare debetkort fra SBanken. 12 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Grunnen til at de ikke ser at kunder forsvinner er fordi det er en pain in the ass å avslutte kundeforholdet. Dersom det er sant at det er mange som har byttet, vil de merke det når det kommer lønnskjøringer og de får mindre inn. 5 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Har skiftet til skandiabanken selv. 3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Er vel ikke så overraskende at det som for nordea er ekstrem kundepågang er for dnb ingen unormal aktivitet ? Folk får velge selv hvilken bank, og dermed muligheter de vil ha. Personlig syns jeg det er et feilskjær å investere i en så produsentavhengig teknologi. Nordea er en større bank enn DNB. 2 Lenke til kommentar
Pekka-90 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Sendte hatmelding til DnB i stad og elsker at de har sett den- men ikke svart, de har helt klart forstått at de har gjort en feiltagelse Herregud. Ja nå sitter de nok å gråter på kontoret alle man i DNB. Det påvirker ikke dem en dritt. Heller motsatt over tid. 8 Lenke til kommentar
Mathtrix Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 banken har ikke lov å bestemme hvem som har lov til å bruke apple pay.. Hvis det var noen som trodde noe slikt så kan de dra tilbake til det diktatorlandet de kom fra.. 1 Lenke til kommentar
Handerbertil Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Er vel ikke så overraskende at det som for nordea er ekstrem kundepågang er for dnb ingen unormal aktivitet ? Folk får velge selv hvilken bank, og dermed muligheter de vil ha. Personlig syns jeg det er et feilskjær å investere i en så produsentavhengig teknologi. Nordea er en større bank enn DNB. Siden når da ? Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Jeg har gått over til Nordea. Kost meg med Apple Pay, så utrolig lett og deilig det er foran andre løsninger jeg har prøvd før.. også mye raskere enn kort, fordi jeg slipper koden også ved over 200 kroner på trådløst. Vipps er noe dritt i forhold til dette. Skal avslutte kontoene mine hos DNB så snart mastercardet er betalt ned, som skjer til uken. Et kontaktløst MasterCard/Visa fra Nnb eller hvilken som helst annnen bank fungerer på akkurat samme måte som du nevner. Bare å legge kortet på leseren og du trenger ikke tenke på kode om beløpet er under 200 kroner. Endret 21. juni 2018 av Tastaturskriver 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg