AnonymDiskusjon Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg leverte en uførsøknad 24 mai og fikk svar i posten at saksbehandlingstiden var 4 mnd. Nå sjekket jeg saksbehandlingstiden i de forskjellige fylker på NAV sine siderog ser de i starten av Juni økte saksbehandlingtid på uførsøknad i mutt fylke til 8 mnd. Vil det betreffer meg og eller kan jeg mentalt sett forholde meg til vedtaket de sendte før de økte behandlingstiden? Anonymous poster hash: 898df...0e5 Lenke til kommentar
Alfabet Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Minus fartsfeil så er dette omtrent riktig formulert... Lenke til kommentar
Alfabet Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Skjønner ikke helt hvorfor første innlegget ble anonymisert men kom vel botiden da jeg huket av for e-post varsling. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Bli heller positivt overrasket dersom ikke; men forvent heller at sakbehandlingstiden er minst 8 måneder i ditt fylke, som i resten av Norge. Lenke til kommentar
Alfabet Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Den var 4 mnd da jeg søkte og fikk beskjed pr post at det var 4 mnd - så krysser fingrene på at oppjustert behandlingstid gjelder de som har søkt etterpå. Men - NAV vet man jo aldri med. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Saksbehandlingstidene på NAV oppdateres ut fra hvor gamle saker man behandler nå. Tidene gjelder altså i utgangspunktet alle som har en sak inne. Hvis det står åtte måneder, så er det fordi den siste saken man vedtok gjaldt en søknad fra oktober 2017. 1 Lenke til kommentar
Alfabet Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Der tok du feil Krikkert, for jeg fikk svar fra NAV nå at det er løpende oppdatering på sakene som kommer inn. Hadde jeg fått vedtak om 4 mnd var det gjeldende for min søknad og de som har søkt fra de økte behandlingstiden vil gå beskjed om 8 mnd. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Vi får se om fire måneder. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå