Lunaris Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Det har i hvert fall vært et problem i Oslo og omegn og Trondheim og omegn i 2 år. Det har vært skrevet ørten artikler om det i avisene. Dette er ikke noen lokalnyhet. Har du linker til disse artiklene om dette nasjonale problemet? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Tro det eller ei, men det er ikke bare politiet som har store dataproblemer. Det er umulig å legge inn svaret mitt her! Jeg får bare 504 gateway error. Så jeg har vedlagt svaret som en tekst-fil. pass.txt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Snedig at det var null problem i Drammen. Jeg bare fylte inn info, bestilte time, fikk "time" dagen etter, dro dit, trakk en kølapp, tok 5 minutter, så satt jeg i en fotoboks for å ta nytt bilde. Ei uke etter var det i postkassa mi. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Tro det eller ei, men det er ikke bare politiet som har store dataproblemer. Det er umulig å legge inn svaret mitt her! Jeg får bare 504 gateway error. Så jeg har vedlagt svaret som en tekst-fil. De har altså problemer i enkelte politidistrikt. Ikke et nasjonalt problem. Det er politidistrikt i Trondheim/Oslo som altså virker å ikke klare å sette nok ressurser til å utstede pass. Norge er mer enn et par politidistrikt. Så du har fortsatt ikke vist at det er nasjonalt problem, fordi det er det ikke. Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Snedig at det var null problem i Drammen. Jeg bare fylte inn info, bestilte time, fikk "time" dagen etter, dro dit, trakk en kølapp, tok 5 minutter, så satt jeg i en fotoboks for å ta nytt bilde. Ei uke etter var det i postkassa mi. Utrolig at politidistrikt i landet er ulike og det er forskjell på hvor bra de bruker pengene de får og hvordan de prioritere pengene. Stod jo bare det tok lengre tid så om de har alltid nok folk i Drammen så kan de jo fint få alt gjort tross problemer. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) De har altså problemer i enkelte politidistrikt. Ikke et nasjonalt problem. Det er politidistrikt i Trondheim/Oslo som altså virker å ikke klare å sette nok ressurser til å utstede pass. Norge er mer enn et par politidistrikt. Så du har fortsatt ikke vist at det er nasjonalt problem, fordi det er det ikke.Og Stavanger, og noen hadde ringt rundt i hele vestfold... Med nasjonalt problem, mente jeg selvsagt ikke på alle politikontor i hele landet. Endret 23. juni 2018 av Emancipate Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Og Stavanger, og noen hadde ringt rundt i hele vestfold... Med nasjonalt problem, mente jeg selvsagt ikke på alle politikontor i hele landet. Jeg så en sak om Stavanger der. Altså i en kort periode var det slik. Det er ikke slik nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå