Blesten_i_vesten Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg skal se Jurassic World på kino i morgen, og har valget mellom Sotra sin IMAX kino, eller 3D kinoen i Bergen. Spørsmålet mitt er: Er IMAX så bra, at det er verdt å kjøre ut av Bergen sentrum for å kjøre dit? Jeg bor allerede 1 time unna Bergen, så jeg er litt usikker på om det er verdt det. Anyone? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Absolutt verdt det. Er nok over 15 år siden jeg var på imax sist, og da var det helt fantastisk. Må dit igjen! Takk for påminnelsen Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2018 Absolutt verdt det. Er nok over 15 år siden jeg var på imax sist, og da var det helt fantastisk. Må dit igjen! Takk for påminnelsen Det skal sies jeg var på IMAX 3D i London. DET gjør jeg gjerne igjen. Det var helt fantastisk! Men uten 3D? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Imax er bra så lenge man sitter langt nok bakover i salen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det skal sies jeg var på IMAX 3D i London. DET gjør jeg gjerne igjen. Det var helt fantastisk! Men uten 3D? Jurassic world er i 3D. De sender også deadpool 2 i 3d også nå i oslo så jeg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg syns ikke IMAX var verdt prisen i det hele tatt. Men så er jeg ikke veldig fan av 3D-kino.Syns Ringen Kino er mer en bra nok, og de STORE filmene ser jeg på Colosseum 1. Skal sies jeg går på kino maks en gang i året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Endret 24. juni 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2018 Forstår jeg det slik at alle IMAX filmene er i 3D? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Nei. De fleste er standard virker det som. Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Har jeg gått glipp av noe? Det er da ikke IMAX kino på Sotra?? 1 Lenke til kommentar
Blesten_i_vesten Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2018 Har jeg gått glipp av noe? Det er da ikke IMAX kino på Sotra?? Joda, tror det er noen nye greier. Så heter det ikke SF kino lenger, men Odeon kino. Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Men det er vel bare ODEON Oslo som har IMAX? 1 Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 24. juni 2018 Del Skrevet 24. juni 2018 Sett film på Odeon Oslo flere ganger. Avengers Infinity Wars, deadpool 2, ready player one. Er klart bedre lyd og bilde. De bruker laser projektorer og imax «designer» lyden selv for imax filmer (sier reklamen). Kan være psykisk, men føler at bildet og lyden slår ringen og Colosseum. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Forstår jeg det slik at alle IMAX filmene er i 3D? Nei. Men filmene som går på IMAX er ofte store effetkfulle blockbustere, som har en tendens til å bli sendt i 3D uansett størrelsen på lerretet. Jeg bor i 5 minutters gange fra en IMAX-kino, og bruker den relativt ofte. Jeg jubler de få gangene en film blir satt opp i 2D på IMAX. Jeg elser IMAX, men hater 3D. Velger heller en mindre kino for å få 2D. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Synes nyere digitale kinoprosjektører sliter med mange av de samme problemene som LCD-TV-en i stua, og da forsvinner mye av vitsen med å gå på kino. Hvordan er det med Imax? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå