rofl2 Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Jeg mottok i dag et nyttLlogitech 360 trådløst tastatur frs Komplett, og det burde jo være en smal sak å kunne bruke det på en XP computer hvor jeg har brukt Logitech mus og kb i mange år. men kb er dødt før jeg har rukket å gjøre noe som helst. Det fulgte med en USB plugg men det funker ikke hverken med allerede installlerte plugger eller den som fulgte med. Det er jo kke mye som kan gjøres galt,og jeg har prøvet på begge XP maskiner jeg har i drift her. Jeg venter ikke at noen skal ha et svar på dette.Jeg poster bare for ordens skyld, om det kunne være noe jeg har oversett..Jeg tenkte kanskje jeg hadde snudd batteriene fell vei, men de var allerde installert, det var bare å dra ut papirstripen som isolerte batteriet. Det skulle vel være merkelig om det var en feil på en sånn sak direkte fra leverandør? Jeg har t.o.m. målt spennigen på batteriene. Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Du har lastet ned og installert Logitech Unifying softwaren? Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 20. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2018 Ja, Unifying har vært i bruk lenge her. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Høres ut som du har testet det som kan testes, som ikke er så mye, så trolig er tastaturet DOA. Uvanlig er det selvsagt, men ikke merkelig. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 (endret) For sikkerhets skyld: Du har slått på tastaturet? Er vel en strømknapp øverst til høyre med en grønn diode som lyser når en liten stund når man slår på. Endret 20. juni 2018 av Mr D Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Godt poeng. Lett å overse den mest åpenbare løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå