Jonas Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hallo 1. Har jeg fortstått det riktig at man kan lage et activex og bruke det på en hjemmeside? 2. Jeg skal lage et lite login system som ser på et tekst fil etter et brukernavn man skriver i en tekst boks og sjekker om passordet i tekstboks2 er det som står etter brukernavnet i fila. Noen som har noe peiling på hvordan man kan søke sånn og se hva som står etter og sånt? Edit: nummer 2 var litt dårlig forklart, så jeg prøver igjen: Skal ha et innlogging med to tekstbokser. Når man skriver bruker navn, sjekker den etter det i en txt fil og ser og passord som står bak matcher med det man skrev i formen. Endret 15. desember 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Login system bør vel strengt tatt bli laget i PHP eller ASP, klarer du å skrive en ActiveX kontroll klarer du å skrive et ASP program også. ActiveX kan brukes på internett sider ja, du må vel bruke en <LINK> sak, aldri gjort det selv, så æ veit itj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå