Gå til innhold

Hvilke appbutikker finnes det for standardmobiler?

Anbefalte innlegg

Jeg har nok låst meg selv for mye inne i smarttelefoner, jeg er avhengig av NSB appen, posten og postnord appene, jeg bruker nettbank på mobil hver dag nesten, og leser e-post på mobilen hver dag.

Men jeg lurer på om disse appene finnes til standardtelefoner også. Nokia har jo laget 3310 4G og 8110 4G, begge med KaiOS men så har de andre operativsystem også, er ikke helt stødig på disse. Jeg lurer på om noen kan lage en liste over disse og hvilke "app butikker" de har, om de har noen. Gjerne også med hvilke nyere nokia standardtelefoner som har hvilket operativsystem.

Kan jo begrense det til bare Nokia telefoner.

Er opera en appbutikk for standardtelefoner? Vet jo at de har nettleser og sånn men...

Hvor kan jeg se inni disse appbutikkene? Må jeg ha en sånn telefon for å browse butikkene? Det er jo litt bortkastet da jeg vil finne den beste.

En gang blir jeg nok lei av å knuse smarttelefoner og begynner å se meg om etter noe med plastikkskjerm. hvor RAM måles i ensiffret Megabyte. Så tenkte å få kartlagt dette litt i forveien.

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en gammel Nokia jeg hadde en gang så var det en "butikk" som bare het Nokia store. Telefonen kjørte Symbian et eller annet. For det meste var det spill i den butikken.

Jeg er rimelig sikker på at kjente apps som NSB osv ikke finnes på andre plattformer enn Android og iOS. Mulig du finner den på Windows Phone.

Er du avhengig av apper så er du nok stuck der du er. Kan du klare deg med nettleser så er vel saken litt annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...