C0bra Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 selg meg en CPU noen da ? Du kan kjøpe min P4 2.66 og abit bh7.. pm hvis du er interissert.. sikkert ikke, men det er lov å prøve seg.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 jepp, der har du meg.. Går rundt og skryter og lager trøbbel, ødelegger forumet.. Vel du skjønner, for meg er 4000 penger.. Og jeg synes det er dritfett, jeg elsker det. Men har også andre ting jeg trenger penger til. Og overklokking er kun en hobby.. Dessuten synes jeg det er totalt unødvendig med en slik uttalelse.. Men gidder ikke svare, du får mene hva du vil. Men som du ser har andre også gått gjennom slike "faser" og jeg vil ikke mene noen av dem er lattelige. Men for all del, oppfører jeg meg som en skrytepave og drittsekk. Si det til meg, jeg var ikke klar over det. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Dessuten selger jeg ikke for under 6k , for jeg er ikke desperat etter å selge den , hadde du lest postene hadde du sett at jeg vurderer det og ser ann markedet.. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hehe, vurderer å selge den.. Hadde jeg vært desperat hadde den gått for 4k med vannkjølinga.. Er kun om noen gir et ekstremt bra bud jeg kan vurdere å selge den. Ligger vel på en 8-9k nytt (koster å importere).. selg meg en CPU noen da ? trenger vel ikke å importere den lenger ? 3dfxcool har vel blitt offisiell importør for prommy her i norge nå, der ligger den i underkant av 7k på et komplett sett med kabinett, men uten vannkjøling da mvh nerd-light Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 joa, men skal man ha Mach I .. Eller de skaffer sikkert, og ingen kjøper det når de kan få Mach II, men teoretisk sett når vi snakker om pris tror jeg du må importere (hvis ikke 3dfxcool tar opp da) Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Aften Fjaslokt. 4000-4500,- må det være verdt. Men som de fleste sier hvis du ikke MÅ selge så ikke selg Slet litt de først dagene med min Mach II også,aner den dag i dag ikke hva det var som var problemet.Pr i dag funker det gull her Skjønner frustrasjonen hvis ting ikke vil....har vært der. Men uansett hva du gjør så får du ha lykke til unge mann /jan Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jepp, der har du meg.. Går rundt og skryter og lager trøbbel, ødelegger forumet.. Vel du skjønner, for meg er 4000 penger.. Og jeg synes det er dritfett, jeg elsker det. Men har også andre ting jeg trenger penger til. Og overklokking er kun en hobby.. Dessuten synes jeg det er totalt unødvendig med en slik uttalelse.. Men gidder ikke svare, du får mene hva du vil. Men som du ser har andre også gått gjennom slike "faser" og jeg vil ikke mene noen av dem er lattelige. Men for all del, oppfører jeg meg som en skrytepave og drittsekk. Si det til meg, jeg var ikke klar over det. hvor gammel er du? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) desperat for 4k? du får ikke mer enn 4k for machen + vannkjøling.. det er rett og slett ikke verdt mer.. edit: må si at jeg syntes du er litt latterlig. du går rundt å skryter av prommyen og hvor kult det er å ha den og slikt, og så skal du selge den.. jaja, noen er vel sånn..? Seffølgelig er det verdt mer!.. Det vet du sjølv..! Mener at det burde være verdt 5-6k..! Jeg hadde iallefall aldri solgt det under 6k.. (hvis jeg hadde hatt det..) Fjaslokt: Ikke selg det du kommer bare å tape og angre på det.. Endret 15. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 desperat for 4k? du får ikke mer enn 4k for machen + vannkjøling.. det er rett og slett ikke verdt mer.. edit: må si at jeg syntes du er litt latterlig. du går rundt å skryter av prommyen og hvor kult det er å ha den og slikt, og så skal du selge den.. jaja, noen er vel sånn..? Seffølgelig er det verdt mer!.. Det vet du sjølv..! Mener at det burde være verdt 5-6k..! Jeg hadde iallefall aldri solgt det under 6k.. (hvis jeg hadde hatt det..) Fjaslokt: Ikke selg det du kommer bare å tape og angre på det.. stand alone mach II (og er endel bedre enn mach I) koster 6000kr i norge. + vannkjølingen hans til ca 2000kr..? mach I = 2500-3000kr brukt vannkjølingen= ca 1000kr brukt =ca 4000kr Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Utgifter som HK og flere CPU`r er også faktorer som spiller inn på økonomien, brukt en del i lengden.. Skjønner heller ikke hvorfor du er så negativ dp , må vel være mitt valg dette. Tror btw. jeg beholder den.. Har allerede fått respons på 6.000 da.. Er jo et bra alternativ for de som ikke har råd til Mach II + bra vannkjøling.. Har også et splitter nytt CPU-kit, har CPU-kit til P4 og AMD.. Er 1500 bare det.. Alder er btw urelevant. Endret 15. desember 2003 av Fjaslokt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hvor gammel er du? Å herregud Skjekk forresten din egen signatur... Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Utgifter som HK og flere CPU`r er også faktorer som spiller inn på økonomien, brukt en del i lengden.. Skjønner heller ikke hvorfor du er så negativ dp , må vel være mitt valg dette. Tror btw. jeg beholder den.. Har allerede fått respons på 6.000 da.. Er jo et bra alternativ for de som ikke har råd til Mach II + bra vannkjøling.. Har også et splitter nytt CPU-kit, har CPU-kit til P4 og AMD.. Er 1500 bare det.. Alder er btw urelevant. bare lurer på alder.. hvis du bor på hybel og trenger penger er det jo forståelig. Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hvor gammel er du? Å herregud Skjekk forresten din egen signatur... å herregud? bare lurer på hvor gammel gutten er!! sjekk signatur..? vet jeg har gått litt amok ang pc deler.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) er btw ikke lov med maskinvare i sigg. er en egen plass i profilen for det. Jeg får desverre ikke alle pengene mine fra pappa og må jobbe hardt for å få tak i det jeg vil ha, derfor er det ikke morsomt når en eller annen del tar kveld en gang i måneden. Men det er ikke sikkert du trenger å tenke på penger. Endret 15. desember 2003 av Fjaslokt Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 er btw ikke lov med maskinvare i sigg. er en egen plass i profilen for det. Jeg får desverre ikke alle pengene mine fra pappa og må jobbe hardt for å få tak i det jeg vil ha, derfor er det ikke morsomt når en eller annen del tar kveld en gang i måneden. Men det er ikke sikkert du trenger å tenke på penger (ser ikke sånn ut på signatur). de pengene er faktisk ærlig og redlig tjent opp igjennom 8år. investering i hi-fi kan lønne seg.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Da er vi latterlig enige da.. Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Da er vi latterlig enige da.. kan du ikke svare meg på alder? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Da er vi latterlig enige da.. kan du ikke svare meg på alder? I profilen hans står det født 14 April 1988. Det vil si at han er 15 år. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Utgifter som HK og flere CPU`r er også faktorer som spiller inn på økonomien, brukt en del i lengden.. Skjønner heller ikke hvorfor du er så negativ dp , må vel være mitt valg dette. Tror btw. jeg beholder den.. Har allerede fått respons på 6.000 da.. Er jo et bra alternativ for de som ikke har råd til Mach II + bra vannkjøling.. Har også et splitter nytt CPU-kit, har CPU-kit til P4 og AMD.. Er 1500 bare det.. Alder er btw urelevant. men at det ****** meg er mulig........ Det at du har føkka cpu'er og hk med dette er aldeles irrelevant! Det er som å si at du vill ha 120000 for en bil som kostet 120000 for 3 år siden, fordi du har hatt 50000 i utgifter på den som følge av en kollisjon!! Det er jo for pokker helt høl i hue! Og for å si en annen ting så har dp jobbet MYE for å få råd til hi fien sin som han nå har solgt for å kjøpe pc deler.... Er ikke mye penger fra pappa der i gården nei. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Tihi, godt gjort å misforstå den sånn Torsteinen, ekstremt så negative der er. Hehe, du kan jo lese trådene før du poster.. Det jeg snakker om når jeg snakker om HK og CPU er at det er i dyreste laget for meg å måtte kjøpe datautstyr hver måned. Selvfølgelig har ikke ikke noe med prisen jeg hadde planer å selge den for. Ikke ta meg for en idiot. Dessuten er jeg ikke desp. etter å selge, derfor så høy pris.. What`s the big deal ? Kan vi ikke bare la dette ligge ? Endret 16. desember 2003 av Fjaslokt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå