Gå til innhold

Prommy koster..

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge prommyn og gå tilbake til "normal" PC`bruk.. Få deres meninger da, og evt. til hvilken pris bør jeg evt. selge.. Tenker på penger, de forsvinner så ekstremt fort.. Kommer uansett til å savne overklokking noe ekstremt og mest sannsynligvis vil jeg angre.. Men vi får se.

Endret av Fjaslokt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk samme problemet i vapoen her tidligere i høst. Da med et P4 system. Fant ikke ut hva det var i det hele tatt. Røska ut all HW og kjøpte ny. Nå fungerer det som en drøm igjen.

Har i ettertid stappet den gamle Hw inn i et nytt kabinett, og da startet det opp som det aldri skulle ha gjort noe annet. Skjønner ingenting om hva som gikk galt der nei :wow:. Solgte den til en vann og den har fungert knirkefritt i et par tre mnd nå

Lenke til kommentar

Hvis tanken din er at du skal få over 6000kr for den ville jeg ha beholdt den selv om jeg var deg, synes det er rimelig høy pris for en brukt en når ny koster 6300 og er Mach II :) Siden du selger ditt med vannkjøling så kan vi legge til et waterchill sett så blir det totalt 8000/8500 nytt.

Tror bare du får vanskeligheter med å forsvare prisen selv om du selger med god vannkjøling. Ville faktisk da heller prøvd å selge det seperat. Og prøv QXL eller lignende siden der får man som regel bedre pris.

Kun en personlig mening/erfaring.

Tror også at du hadde kommet til å savnet det etter en stund ;)

Må jo tenke på kreden du har opparbeidet deg med å ha prommen så lenge, hehe..

-P-

Lenke til kommentar

desperat for 4k? du får ikke mer enn 4k for machen + vannkjøling.. det er rett og slett ikke verdt mer.. ;)

edit: må si at jeg syntes du er litt latterlig. du går rundt å skryter av prommyen og hvor kult det er å ha den og slikt, og så skal du selge den.. jaja, noen er vel sånn..?

Endret av dp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...