Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Vurderer å selge prommyn og gå tilbake til "normal" PC`bruk.. Få deres meninger da, og evt. til hvilken pris bør jeg evt. selge.. Tenker på penger, de forsvinner så ekstremt fort.. Kommer uansett til å savne overklokking noe ekstremt og mest sannsynligvis vil jeg angre.. Men vi får se. Endret 19. desember 2003 av Fjaslokt Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er da vel ikke noe poeng i det? Om ikke du er i fryktelig penge knipe da. Nei fortsett med Prommy`n du. Du kommer bare til å angre om du selger. Det er gøy med ekstermkjøling Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er overklokking noe du liker og du har lyst til å fortsette videre med selger du selfølgelig ikke prommyn. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Man går i gjennom faser og det kan være greit med normal PC bruk som du sier. Er selv i den normalfasen akkurat nå. Men tro meg, du havner vel ut på "skråplanet" når sommertemperaturene begynner å melde seg Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Ikke selg den da! du kommer bare til å angre og må ut med mer penge for å kjøpe ny.. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Er inne i en "normalfase" nå der alt går galt og jeg har ikke penger til å fikse det:( Nytt hk, isolering til slanger/blokker.. Finne ut hva som er galt (starter litt nå og da). Kan det Btw. være CPU når PC`n starter 1 av 20 ganger ? er ikke HK.. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Kan nok være CPU som begynner å krangle litt ja. Hadde det slik med min gamle XP 2100. Endret 15. desember 2003 av -Pondus- Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Ikke selg den for all del! Vi må ha noen igjen som driver med ekstremkjøling! Nesten alle kjøper shuttle nå!! Edit: Skrivefeil Endret 15. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hadde faktisk samme problemet i vapoen her tidligere i høst. Da med et P4 system. Fant ikke ut hva det var i det hele tatt. Røska ut all HW og kjøpte ny. Nå fungerer det som en drøm igjen. Har i ettertid stappet den gamle Hw inn i et nytt kabinett, og da startet det opp som det aldri skulle ha gjort noe annet. Skjønner ingenting om hva som gikk galt der nei . Solgte den til en vann og den har fungert knirkefritt i et par tre mnd nå Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du kan selge den til meg for 2500kr. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 dp, neppe.. Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nei roan du.. Du går igjennom faser som artic sier, men det betyr ikke at du skal slutte med fasekjøling Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 blir det så jeg selger fyker vannkjølinga og PC500 rammen oxo.. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis tanken din er at du skal få over 6000kr for den ville jeg ha beholdt den selv om jeg var deg, synes det er rimelig høy pris for en brukt en når ny koster 6300 og er Mach II Siden du selger ditt med vannkjøling så kan vi legge til et waterchill sett så blir det totalt 8000/8500 nytt. Tror bare du får vanskeligheter med å forsvare prisen selv om du selger med god vannkjøling. Ville faktisk da heller prøvd å selge det seperat. Og prøv QXL eller lignende siden der får man som regel bedre pris. Kun en personlig mening/erfaring. Tror også at du hadde kommet til å savnet det etter en stund Må jo tenke på kreden du har opparbeidet deg med å ha prommen så lenge, hehe.. -P- Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ny mach I koster ca 5000kr, du kan ikke forvente deg mer enn 3000kr. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 kan ikke forvente mer enn 3000 du.... Men DP; kjøp og bruk på ati'et ditt! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er du gal da? Ikke selg prommyen da, extremkjøling er jo konge Men vis du selger den alikevel, gi ett godt tilbud til meg Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hehe, vurderer å selge den.. Hadde jeg vært desperat hadde den gått for 4k med vannkjølinga.. Er kun om noen gir et ekstremt bra bud jeg kan vurdere å selge den. Ligger vel på en 8-9k nytt (koster å importere).. selg meg en CPU noen da ? Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hehe.. ja, fatter gått du er litt usikker... Men hvilke tempraturer klarer du å oppnå med vannkjølinga og machen? Hvilke blokker selger du med vannkjølingen? SAK Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) desperat for 4k? du får ikke mer enn 4k for machen + vannkjøling.. det er rett og slett ikke verdt mer.. edit: må si at jeg syntes du er litt latterlig. du går rundt å skryter av prommyen og hvor kult det er å ha den og slikt, og så skal du selge den.. jaja, noen er vel sånn..? Endret 15. desember 2003 av dp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå