haglemann Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har planer om å kjøpe digitalkamera for første gang. Fyren på Lefdal anbefalte Sony DSC P10. Har bare sett positive omtaler av det kameraet på nettet. Noen som har noe dritt å slenge om det kameraet før det er for sent? Med prisgarantien til Lefdal ender jeg nok opp med en pris på rundt 3500 for det kameraet. Får jeg et bedre alternativ i den prisklassen? Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Har selv et slikt og er meget fornøyd med dette kameraet, så jeg ser ingen grunn til at du skulle bli misfornøyd med DSCP10. Har hatt mitt kamera i ca 12mnd og har tatt litt over 5000 bilder med det. Batteriet er fortsatt like bra som nytt, har aldri hatt problemer med det! Endret 22. desember 2003 av leirpytt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det vet jeg ikke da jeg ikke har prøvd nevnte camera , men selv valgte jeg Cannon A80 noe jeg ikke angrer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå