steinjarle Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Slik kommer du i gang med Apple Pay Lenke til kommentar
multe Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Prøvde, men får beskjed om at dette ikke støttes av Sbanken. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 "Sbanken er en av bankene som støtter Apple Pay, bortsett fra at de ikke støtter Apple Pay." Elendig koordinering av Norges-lanseringen ... Kanskje like greit å skifte til Apple Bank, da? (De har ikke noe med Apple å gjøre. So far ...) Lenke til kommentar
AMF2XFHN Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Prøvde, men får beskjed om at dette ikke støttes av Sbanken. les Artikkelen ordentlig, står at Sbanken kommer ganske så snart 2 Lenke til kommentar
Odd Solberg Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 DnB skriver at det ikke vil bli mulig å bruke Apple Pay i dagligvarehandel i Norge. Er det riktig? Hvis ja, hvorfor? Hvis nei, hvilke dagligvarebutikker vil få eller har allerede støtte for Apple Pay? Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Trur ikkje eg gidd å kjøpe ein ny telefon til mange tusen og bruke mange timar på å setje den opp fordi det å taste inn fire siffer blir for vanskeleg for meg. 2 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Trur ikkje eg gidd å kjøpe ein ny telefon til mange tusen og bruke mange timar på å setje den opp fordi det å taste inn fire siffer blir for vanskeleg for meg. Da er dette heller ikke for deg. 4 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Trur ikkje eg gidd å kjøpe ein ny telefon til mange tusen og bruke mange timar på å setje den opp fordi det å taste inn fire siffer blir for vanskeleg for meg. Jeg tror du gidder. Når du gidder å skrive så tåpelig kommentar her, så gidder du vel mye rart... 2 Lenke til kommentar
Kjell Bekkevold Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 DnB skriver at det ikke vil bli mulig å bruke Apple Pay i dagligvarehandel i Norge. Er det riktig? Hvis ja, hvorfor? Hvis nei, hvilke dagligvarebutikker vil få eller har allerede støtte for Apple Pay? Apple Pay virker dere det er kortterminaler som støtter trådløs betaling. Lenke til kommentar
Øystein Helland Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Godtroende nordmenn tror fremdeles at Apple gjør dette for å være snille... 2 Lenke til kommentar
Øystein Helland Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Hurra! Nå blir det mer kø i kassa på butikken.... Lenke til kommentar
Øystein Helland Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Hurra! Nå slipper jeg å drasse på bankortet... Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 DnB skriver at det ikke vil bli mulig å bruke Apple Pay i dagligvarehandel i Norge. Er det riktig? Hvis ja, hvorfor? Hvis nei, hvilke dagligvarebutikker vil få eller har allerede støtte for Apple Pay? Støtter butikkene NFC/trådløs betaling/Tæpping vil det også fungere i daglivarehandelen. Norgesgruppen støtter f.eks. Visa, Mastercard og Amex. Legger de til NFC i terminalene vil det fungere. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Og Apple Pay funker på android også? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Og Apple Pay funker på android også? Why should it ? Uansett, kan bekrefte at det funker glimrende med både iPhone og watch Enda enklere enn vipps. når/hvis vennebetalingen via mld aktiveres i Norge blir det 10 av 10 Endret 21. juni 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Why should it ? Uansett, kan bekrefte at det funker glimrende med både iPhone og watch Enda enklere enn vipps. når/hvis vennebetalingen via mld aktiveres i Norge blir det 10 av 10 Fordi det er dust å ikke støtte store brukerbaser. Det ligger vanvittig mye inntjeningspotensiale i gebyrer og løsninger for betalingssystemer. Kun derfor, ikke fordi Apple skulle på noen som helst måte være litt sære og annerledes nok en runde Så jeg var bare rent nysgjerrig fordi jeg vet det ligger penger i det, så da antar jeg at android kommer etter også i fra Apple. Men som alltids, med Apple kan man ikke være så trygg på at så skjer. Bare tenk litt over det. Man har iTunes til mange andre plattformer også, så hvorfor ikke et så lukrativt marked som betalingsløsning for milliarder av mennesker. Endret 22. juni 2018 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 (endret) Android Pay da? Ser ikke ut til at det støttes i Norge ut i fra kartet ihvertfall. Men Google Pay har jo ikke noe med Apple å gjøre, så disse aktørene ønsker nok å tjene penger hver for seg. Men Apple burde prøve å ta markedet i fra Google der, noe annet ville jo ha vært dårlig timing og dårlig business når Apple har fått etablert seg i Norge allerede med sin Apple Pay. https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Pay Endret 22. juni 2018 av G Lenke til kommentar
nita59 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Jeg må innrømme at jeg reagerer på at alle de forskjellige plattformene skal ha sine egne betalingsløsninger. Hvis man skifter telefon og går fra Apple til Android eller motsatt, burde det jo ikke være nødvendig å skifte betalingssystem. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Jeg må innrømme at jeg reagerer på at alle de forskjellige plattformene skal ha sine egne betalingsløsninger. Hvis man skifter telefon og går fra Apple til Android eller motsatt, burde det jo ikke være nødvendig å skifte betalingssystem.Blir ikke det som å bytte bank å reagere på at man får nytt kort. Kanskje de til og med hadde mastercard mens den forrige banken hadde visa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg