Gå til innhold

Hvor stor er sjansen for å få XT tilbake?


sindre313

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg hadde eit Sapphire Radeon 9600pro kort før men på grunn av viftestøy sendte eg det inn igjen, det gjekk ikkje ann å reparere det så dei satt opp eit samme kort i retur men dei får ikkje det inn på lager før den 31.12.03 men eg snakket med dei om eg kansje kunne fått byttet det til eit ASUS 9600XT og det gjorde eg... det er komplett eg snakket med. du kan kansje prøve å sende mail eller ring til Support telefonen deira!!!

Lenke til kommentar
Har de powercooler inne så for du et slikt kort.

Sindre133: han antar at du har et powercolor men hvis du har sapphire så får du selvfølgelig ikke et powercolor tilbake.

ok men jeg sendte mail til komplett og de sa at de hadde lagt til at jeg vill ha XT tilbake! men hviss de ikke har 9800 pro på lager da?

Lenke til kommentar
Eg hadde eit Sapphire Radeon 9600pro kort før men på grunn av viftestøy sendte eg det inn igjen, det gjekk ikkje ann å reparere det så dei satt opp eit samme kort i retur men dei får ikkje det inn på lager før den 31.12.03 men eg snakket med dei om eg kansje kunne fått byttet det til eit ASUS 9600XT og det gjorde eg... det er komplett eg snakket med. du kan kansje prøve å sende mail eller ring til Support telefonen deira!!!

Ja jeg har sendt mail!

Endret av sindre313
Lenke til kommentar
Eg hadde eit Sapphire Radeon 9600pro kort før men på grunn av viftestøy sendte eg det inn igjen, det gjekk ikkje ann å reparere det så dei satt opp eit samme kort i retur men dei får ikkje det inn på lager før den 31.12.03 men eg snakket med dei om eg kansje kunne fått byttet det til eit ASUS 9600XT og det gjorde eg... det er komplett eg snakket med. du kan kansje prøve å sende mail eller ring til Support telefonen deira!!!

Ja jeg har sendt mail!

Prøv og ring til dei!!!

Lenke til kommentar
Eg hadde eit Sapphire Radeon 9600pro kort før men på grunn av viftestøy sendte eg det inn igjen, det gjekk ikkje ann å reparere det så dei satt opp eit samme kort i retur men dei får ikkje det inn på lager før den 31.12.03 men eg snakket med dei om eg kansje kunne fått byttet det til eit ASUS 9600XT og det gjorde eg... det er komplett eg snakket med. du kan kansje prøve å sende mail eller ring til Support telefonen deira!!!

Ja jeg har sendt mail!

Prøv og ring til dei!!!

Dei har jo sagt at dei la til at jeg ville ha XT i returen, men dei sa ingenting om mellomlegg

Lenke til kommentar
Eg hadde eit Sapphire Radeon 9600pro kort før men på grunn av viftestøy sendte eg det inn igjen, det gjekk ikkje ann å reparere det så dei satt opp eit samme kort i retur men dei får ikkje det inn på lager før den 31.12.03 men eg snakket med dei om eg kansje kunne fått byttet det til eit ASUS 9600XT og det gjorde eg... det er komplett eg snakket med. du kan kansje prøve å sende mail eller ring til Support telefonen deira!!!

Ja jeg har sendt mail!

Prøv og ring til dei!!!

Dei har jo sagt at dei la til at jeg ville ha XT i returen, men dei sa ingenting om mellomlegg

Hadde jeg jobbet i returavdelingen hos komplett og fått en beskjed på at kunden ønsker XT (bare et kort som koster ca. 1500,- kr. mer) tilbake så hadde jeg jobba ræva av meg for å få tak i et 9800PRO kort. Det er jo ingen selvfølge at du skal få noe bedre tilbake da, selv om du har fått et kort med problemer :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvorfor i all verden skal du få et kort til 1500kr ekstra uten noen som helst form for mellomlegg ? spesielt når de har tilsvarende kort på lager.

da hadde jeg sendt deg et powercolor foreløpig og gitt beskjed om at så fort de får inn sapphire så sender de deg det og du sender pc kortet tilbake.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...