Niklasp Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Vi har lastet ned og prøvd.Fem ting du må vite om nye YouTube Music Lenke til kommentar
Populært innlegg steikemeg Skrevet 19. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2018 "Årsaken er at Apple tar 30 prosent av alle abonnementinntekter, og Google har derfor valgt å skru opp prisen for å kompensere for Apples del av kaka. Dette er de ikke alene om, og Spotify driver med akkurat samme, sleipe taktikk." Nå er det vel ikke Google og Spotify som egentlig er sleipe, det er det i mine øyne Apple som er. Hvis Apple tar hele 30% av inntektene, kun for å tilby kjøp av abb gjennom egen tjeneste, hvorfor skal da Google og Spotify tape på det. Apple driver kynisk økonomisk utnyttelse av både firmaer og forbrukere, og slipper unna med det. De tjener seg søkkrike på 3. parts abb. tjenester og sky-lagring... Kanskje på tide å våkne litt (iallefall nok til å se at det ikke er Spotify og Google som er sleipe i disse tilfellene) 39 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jack Johnson Skrevet 19. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2018 Det vel Apple som er sleipe når de 30%, ikke tilbyderne.. 13 Lenke til kommentar
disk Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Wtf??? 119 kroner i måneden - Gir deg YouTube Premium, som inkluderer både annonsefri YouTube, tilgang til YouTubes betalinnhold og YouTube Music. Det vil si, at for 99kr mnd, så må eg tåle det jævla pakket av annonser? Vet du ka, stapp tilbudet der det kom fra, eg kjører allerede youtube reklamefritt på mobilen med kun en enkelt app installert. Eg kan også bare laste ned hele videoen på min iphone, og se den senere. Alt dette til en pris av 0kr. Lovlig statsborger er en ku som blir melket 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg MariusJS Skrevet 19. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 19. juni 2018 Wtf??? 119 kroner i måneden - Gir deg YouTube Premium, som inkluderer både annonsefri YouTube, tilgang til YouTubes betalinnhold og YouTube Music. Det vil si, at for 99kr mnd, så må eg tåle det jævla pakket av annonser? Vet du ka, stapp tilbudet der det kom fra, eg kjører allerede youtube reklamefritt på mobilen med kun en enkelt app installert. Eg kan også bare laste ned hele videoen på min iphone, og se den senere. Alt dette til en pris av 0kr. Lovlig statsborger er en ku som blir melket Gratulerer, du er grunnen til at alle på youtube trenger patreon og masse native ads for å overleve... 15 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Wtf??? 119 kroner i måneden - Gir deg YouTube Premium, som inkluderer både annonsefri YouTube, tilgang til YouTubes betalinnhold og YouTube Music. Det vil si, at for 99kr mnd, så må eg tåle det jævla pakket av annonser? Vet du ka, stapp tilbudet der det kom fra, eg kjører allerede youtube reklamefritt på mobilen med kun en enkelt app installert. Eg kan også bare laste ned hele videoen på min iphone, og se den senere. Alt dette til en pris av 0kr. Lovlig statsborger er en ku som blir melket Du er nok ikke mye lovlig statsborger om du anskaffer betaltjenester gratis (fjerner reklame som kun er fjernet i betalversjonen)... 5 Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Lovlig statsborger er en ku som blir melket Har du glemt å levere oppsigelse til staten, eller? 5 Lenke til kommentar
Ola D Unk Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Wtf??? 119 kroner i måneden - Gir deg YouTube Premium, som inkluderer både annonsefri YouTube, tilgang til YouTubes betalinnhold og YouTube Music. Det vil si, at for 99kr mnd, så må eg tåle det jævla pakket av annonser? Vet du ka, stapp tilbudet der det kom fra, eg kjører allerede youtube reklamefritt på mobilen med kun en enkelt app installert. Eg kan også bare laste ned hele videoen på min iphone, og se den senere. Alt dette til en pris av 0kr. Lovlig statsborger er en ku som blir melket Selvfølgelig er er Youtube music annonsefri når man betaler 99, poenget er at du også kan få tilgang til vanlig Youtube uten annonser om du betaler 20 ekstra. Må være rimelig dum for ikke å forstå det....kommentaren din gir vel også det inntrykket.....at du ikke er den mest oppvakte her... 9 Lenke til kommentar
sjefen6 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Hvorfor nevner dere ikke Google Play Music? Det er inkludert med Youtube Music og er inkludert i Telenors Music Freedom. Det forhindrer også høy databruk da du ikke strømmer videoer. 3 Lenke til kommentar
ZBL51661 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Dårligere musikk streaming skal man lete lenge etter, det her var regelrett begredelig Google, skamme seg lage en så utrolig dårlig tjeneste. Dårlig kvalitet på lyd, utrolig dårlig ui å det orginale innholde på YT Red er jo til å le seg ihjel av, å dette vil Google ha penger for? Hvem var skeipe sa dere???? 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Dårligere musikk streaming skal man lete lenge etter, det her var regelrett begredelig Google, skamme seg lage en så utrolig dårlig tjeneste. Dårlig kvalitet på lyd, utrolig dårlig ui å det orginale innholde på YT Red er jo til å le seg ihjel av, å dette vil Google ha penger for? Hvem var skeipe sa dere???? Hva mener du er galt? (Har du prøvd Google Play Music appen eller bare youtube appene?) 2 Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 "Spotify driver med akkurat samme, sleipe taktikk." Dette er da ikke deres feil, det er Apple som forlanger 30% ekstra - så greit om de da tar 30% mer betalt, enn å betale via nettside. Høres ut som en løsning alle er fornøyd med, både iOS og androidbrukere... 3 Lenke til kommentar
ZBL51661 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Dårligere musikk streaming skal man lete lenge etter, det her var regelrett begredelig Google, skamme seg lage en så utrolig dårlig tjeneste. Dårlig kvalitet på lyd, utrolig dårlig ui å det orginale innholde på YT Red er jo til å le seg ihjel av, å dette vil Google ha penger for? Hvem var skeipe sa dere???? Hva mener du er galt? (Har du prøvd Google Play Music appen eller bare youtube appene?) Hva mener du er galt? Les det je skrev en gang til?har jeg prøvd Google play appen? Nei. Nå var det da heller ikke den det var snakk om det var vel YT music appen. Lenke til kommentar
foreal1986 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Det jeg lurer på, kommer dette til å være like dårlig som youtube ellers er på at sanger forsvinner hele tiden. Altå at man lager en spilleliste, legger til en del sanger som man kanskje hører for første gang. 1-2 uker senere så er halvparten borte pga. opphavsrett og what so not.. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Dette er de ikke alene om, og Spotify driver med akkurat samme, sleipe taktikk. Er det sleip taktikk å dekke merkostnadene pålagt av en nettbutikk uten å la det gå ut over resten av kundebasen? Jeg vil heller si at det motsatte ville vært sleip taktikk, at alle andre måtte betale apple-skatt. 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Hva mener du er galt? Les det je skrev en gang til?har jeg prøvd Google play appen? Nei. Nå var det da heller ikke den det var snakk om det var vel YT music appen.Abonnementet inkluderer begge to, så det du egentlig sutrer over er at du har fått enda flere valgmuligheter? Forderdelig verden vi lever i altså 2 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) Så... Hvis man kjøper YouTube premium medlemskap... Må man fortsatt tåle den plagsomme reklamen der folk markedsfører sine sponsorer? For det er en annen type reklame inne i videoer. Og er YouTube premium lansert i Norge?? Endret 19. juni 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Ok kongelig jeg har nå premium medlemskap 1 Lenke til kommentar
Stigander Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 "Uansett abonnement kan du få tre måneders gratis prøvetid, som er det samme som Apple Music operer med." Hvordan? Jeg får bare tilbud om en måned, både i appen (android) og på nett. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Dårligere musikk streaming skal man lete lenge etter, det her var regelrett begredelig Google, skamme seg lage en så utrolig dårlig tjeneste. Dårlig kvalitet på lyd, utrolig dårlig ui å det orginale innholde på YT Red er jo til å le seg ihjel av, å dette vil Google ha penger for? Hvem var skeipe sa dere???? Hvorfor tror du at det er dårlig kvalitet på lyd? Se under: 2. Maksimal lydkvalitet er bare på 128 kbit/s YouTube Music lar deg ikke bestemme lydkvaliteten på musikken du lytter til. Det er bare to alternativer som appen bytter mellom automatisk: 128 kbit/s eller 64 kbit/s i enten AAC- eller OPUS-format, basert på om du bruker mobilen eller PC-en. Dette er under halvparten av det Spotify tilbyr (320 kbit/s) og betydelig lavere enn Tidal (1411kbit/s) som har et eget HiFi-abonnement med fokus på ekstrem lydkvalitet. YouTube har sagt at de har planer om å legge inn et valg slik at du kan justere kvaliteten selv, og at den vil kunne gå opp til 256 kbit/s, men det er ikke på plass ennå. Og selv når det er på plass vil det fortsatt være lavere enn konkurrentene. Spotify bruker Vorbis, det er dårligere enn Opus. Dere kan ikke sammenligne bitrate på den måten. Ifølge en bruker her på diskusjon.no, så er flere av sporene i "HiFi"-kvalitet hos Tidal rett og slett mp3-filer som er re-encodet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg