Kynxx Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 ... er det ikke da mer skånsomt å ha en tab ekstra åpent istedenfor en egen app? Messenger, WhatsApp, Slack, etc er jo ikke akkurat RAM-vennlige. OK, sjekket. Messenger (Facebook) bruker 165 MB minne før du har logget inn. Messages Tab i Edge bruker 140 MB og har kjørt noen døgn nå... Chrome suger i seg 700 MB før jeg rekker å åpne noe hos meg. Det fungerer dårlig med en laptop til 2000kr som skole pc. Derfor jeg forespør en egen klient til å sende sms. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Ja, OK. Hva man skal med en PC som ikke tåler å åpne en nettleser har jeg problemer med å forstå, men OK. Edge får mye ufortjent pepper. Kan det være verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Ja, OK. Hva man skal med en PC som ikke tåler å åpne en nettleser har jeg problemer med å forstå, men OK. Edge får mye ufortjent pepper. Kan det være verdt et forsøk? Jeg bruker google chrome eksternt skrivebord på den mot stasjonær pc hjemme, som sparker litt mer fra. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Har versjon 3.3.044, men finner ikke dette menyvalget... Talkmore, Motorola G5+ Fikk melding i appen i går tror jeg? Testet nå på Google Chromebook og det fungerer brillefint Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 99% sikker på at dette bare virker når mobilen din er tilkoblet mobilt nett. Så nytten er nok mer når mobilen ligger i jakken og man sitter ved PC'en og trenger den koden .feks Er dette avklart, noen som faktisk vet? Må mobilen ha dekning? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Er dette avklart, noen som faktisk vet? Må mobilen ha dekning? Ja, den laster fra mobilen. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 27. juni 2018 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg går tilbake til den standard Meldinger app. Irriterende at jeg må vente 2-5 sekunder før jeg kan se listen over meldingene. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Jeg går tilbake til den standard Meldinger app. Irriterende at jeg må vente 2-5 sekunder før jeg kan se listen over meldingene. Kommer jo an på hvilken mobil du har, Google sin app er rask og fin på min mobil. Og på andre tidligere mobiler også... Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Kommer jo an på hvilken mobil du har, Google sin app er rask og fin på min mobil. Og på andre tidligere mobiler også... Huawei P9 Huawei sin Meldinger App er dobbelt så raskt. Det er ingen opphold fra Appen er oppe til listen er vist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg