Gå til innhold

KoToR - avsluttes eller restarter

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å spille kotor i går, men innså fort at jeg bare kunne spille på 800x600 for å få spillet til å gå glatt :thumbdown:

Men etter å ha spilt en stund restarter plutselig maskinen.. Jeg sjekket alt mulig, klokket ned maskin og skjermkort og prøvde mange forskjellige innstillinger, men problemet bare fortsatte. Jeg fant fort ut at det ikke hadde noe med det å gjøre og fortsatte å spille selv om det restartet av og til. Men plutselig går det over til at spillet blir lukket av windows istedenfor at maskinen restartet.. :no:

Er det noen som har hatt lignende problemer med det samme skjermkortet jeg har eller noe lignende? Jeg har ikke innstalert patchen enda og kjører fremdeles V 1.0.0.0

Jeg skal oppgredere til 1.0.1 når jeg kommer hjem.. Kansje det kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også problemer med at spillet krasjer til desktop av og til. Har ikke funnet noen løsning på problemet, så jeg hart lært meg å leve med det. Jeg kjører med den nye patchen, så det er ikke sikkert at dette vil hjelpe deg.

Videre så synes jeg spillet er så hakkete. Det er mulig at jeg har en for dårlig maskin, men spill som Call of Duty og Max Payne 2 flyter som en drøm. Er KotOR spillet virkelig så mye mer krevende enn disse?

For de som er interessert kjører jeg Pentium 4 2,5, 512 RAM, Geforce 4.

Lenke til kommentar
Jeg har også problemer med at spillet krasjer til desktop av og til. Har ikke funnet noen løsning på problemet, så jeg hart lært meg å leve med det. Jeg kjører med den nye patchen, så det er ikke sikkert at dette vil hjelpe deg.

Videre så synes jeg spillet er så hakkete. Det er mulig at jeg har en for dårlig maskin, men spill som Call of Duty og Max Payne 2 flyter som en drøm. Er KotOR spillet virkelig så mye mer krevende enn disse?

For de som er interessert kjører jeg Pentium 4 2,5, 512 RAM, Geforce 4.

Ja nå har jeg innstalert patchen, og maskinen har sluttet å restarte. Men den avslutter fremdeles til windows med melding om at windoes måtte lukke programmet. Dette skjer ikke like ofte som før jeg innstalerte patchen, og jeg regner med at jeg kan leve med dette som du sier men det er jo J***** irriterende... Kansje det er noen bugs med et så gammelt skjermkort, men det sto jo at spillet støttet GF3 serien...

-------------------------

ERK: hva er specsene dine?? Hvilken oppløsningen kjører du? Hvilken crack bruker du?

Endret av knokle_85
Lenke til kommentar
Ja nå har jeg innstalert patchen, og maskinen har sluttet å restarte. Men den avslutter fremdeles til windows med melding om at windoes måtte lukke programmet. Dette skjer ikke like ofte som før jeg innstalerte patchen, og jeg regner med at jeg kan leve med dette som du sier men det er jo J***** irriterende... Kansje det er noen bugs med et så gammelt skjermkort, men det sto jo at spillet støttet GF3 serien...

I går kjørte jeg full oppdatering på Windows update, samt lastet ned de nyeste driverne fra Nvidia. Dette fungerte utmerket!! Ikke bare kjører spillet mye glattere, men problemet med at spillet avsluttes til desktop er også forsvunnet. Dette burde du også prøve!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...