OHJohansen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Nå får du den originale arkadeversjonen på Nintendo Switch.Donkey Kong relansert for første gang på 37 år Lenke til kommentar
Dustdevil Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Gode minner fra den gangen jeg sparte lommepenger for å kjøpe Nintendo med ett spill på. Jeg valgte Popeye, siden alle andre hadde Donkey Kong og det begynte å bli kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Even Hauge Juberg Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jasså? Spillet var da vitterligen tilgjengelig på NES/Famicom også? Ikke nok med det, det var i tillegg tilgjengelig på en drøss med plattformer, inkludert Apple II, Intellivision, VIC-20 med flere. Lenke til kommentar
Alexander Martinsen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Vokste opp med dette knall spillet:) Spillet har jeg i NES orginal, med esken fortsatt inntakt. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Vokste opp med dette knall spillet:) Spillet har jeg i NES orginal, med esken fortsatt inntakt. Hvor mye er det verdt? 1 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jasså? Spillet var da vitterligen tilgjengelig på NES/Famicom også? Ikke nok med det, det var i tillegg tilgjengelig på en drøss med plattformer, inkludert Apple II, Intellivision, VIC-20 med flere. RTFA? Står jo ganske tydelig at de snakker om arkadeversjonen i sin originale form. Samtlige ports som har kommet i etterkant har vært svært annerledes. Så langt har eneste muligheten til å spille originalen vært med arkademaskin eller MAME. Lenke til kommentar
Alex no Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Arkade versjonen var på Nintendo 64. Følger med på Donkey Kong 64. Du kan låse opp spillet i Frantic Factory. Men at det blir lansert på nytt i eget format har ikke bært gjort siden 1981 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå