Tullballj Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Har overtatt en svær glassfiber skiboks men det var mye arbeid å få den på plass, så jeg gruer meg alt til den skal av igjen. Tips til hvordan man kan få av og på skiboksen på en enkel måte når man ikke har garasje og kan montere heis i taket? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 1 person løfter på hver side av bilen og fører den av og på bakfra? 1 Lenke til kommentar
joka Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) hvis du har garasje: https://www.igarasjen.no/produkt/oppheng-heis-skiboks-kajakk-kano/ edit: glem det... jeg så at du ikke hadde garasje... Endret 19. juni 2018 av joka Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Flere personer å fordele vekten på er vel beste løsning her vil jeg tro Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Den er vel bare rundt 30kg så det er bare å få en person sammen med deg. Det er ikke mye jobb og montere den og det er ennå mindre å demontere. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg kvir meg til 70kg seiljolle skal 2 meter opp å¨taket på S-maxen... 2 Lenke til kommentar
joka Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg kvir meg til 70kg seiljolle skal 2 meter opp å¨taket på S-maxen... når det gjelder båt... så finnes f.eks denne... http://www.rhinorack.com.au/products/roof/water/boat-loaders/side-boat-loader_rsbl Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg tenkte når man er alene. Den gamle boksen i ABS plast monterer jeg enkelt alene. Nå må jeg ha med meg en til siden den er tyngre og bredere. Takstativ sitter også fast i boksen. På den gamle boksen lå jeg bare boksen på stativet og strammet noen skruer. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg tenkte når man er alene. Den gamle boksen i ABS plast monterer jeg enkelt alene. Nå må jeg ha med meg en til siden den er tyngre og bredere. Takstativ sitter også fast i boksen. På den gamle boksen lå jeg bare boksen på stativet og strammet noen skruer. Slikt gjør man helst ikke alene. ;-) Du får se om du får rigget til en eller annen løfteordning hvor du kan henge opp boksen og kjøre bilen under. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå