Sebastian_sto Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Når synes dere det er innafor å fri til kjæresten sin? Jeg er 21 og hun er 22 og vi har vært sammen i 3 år og bodd sammen i 2, synes dere det er for tidlig å fri nå? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg fridde til min under ett år etter at vi møttes. Hvis dere vurderer barn sammen så er det et langt mer alvorlig bånd enn et ekteskap uansett. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Du vet det best siden du kjenner forholdet bedre enn oss andre med ut ifra hvor lenge dere har vært sammen vil jeg si det er innafor. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Det sies at den første forelskelsen gir seg etter 2 år, så da blir ting mer stabilt, og man må kjenne etter om det er noe mer enn bare følelser som er bra med forholdet. Jeg ville gitt det noen år etter det for å se om personlighetene og interessene samspiller dere imellom. Så 5 år vil jeg si er minimum om man vil gifte seg uten alt for stor risiko for at det skjærer seg med det første. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå