EKTVHI3H Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Får ikke til å starte fordi jeg er i spania, selv om jeg bruker vpn?? Noe jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Litt forvirrende hvordan de kjører All Access og Youtube Music parallelt på denne måten. Burde vel sjekke om abonnementene påvirker hverandre på noe vis. Ville nesten tro at de på sikt vil fase ut Play Music (og kanskje Play Movies), men det er aldri godt å si med Google. Men alle bør se Cobra Kai, i det minste. Mye bedre gjennoppliving av åttitallet enn alle forsøkene med Star Wars, Indiana Jones, Ghostbusters, Terminator, Alien og Jurassic Park til sammen (med må selvsagt se seg slått av Bladerunner 2049). 1 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Kommer det en offline-utgave av vanlig youtube også? Utrolig mye barneunderholdning som hadde vært greit å ha med seg på ipaden i "nødstilfeller" på fly osv... YouTube premium ja.. 3mnd gratis prøve. Og det inkl YouTube Music da det er 1 og samme tjeneste Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 "Nå er YouTubes Spotify-konkurrent lansert i Norge Og samtidig slippes YouTubes reklamefrie betalingsversjon." YouTube premium er reklamefri YouTube med offline muligheter og inkluderer da YouTube music... Med andre ord:1 tjeneste.. Ikke 2.. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Litt forvirrende hvordan de kjører All Access og Youtube Music parallelt på denne måten. Burde vel sjekke om abonnementene påvirker hverandre på noe vis. Ville nesten tro at de på sikt vil fase ut Play Music (og kanskje Play Movies), men det er aldri godt å si med Google. Men alle bør se Cobra Kai, i det minste. Mye bedre gjennoppliving av åttitallet enn alle forsøkene med Star Wars, Indiana Jones, Ghostbusters, Terminator, Alien og Jurassic Park til sammen (med må selvsagt se seg slått av Bladerunner 2049). Hva er forvirrende? Du har 1 abo som gir reklamefri YouTube og YouTube Music.. Også kalt YouTube Premium.. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Endelig! Vi har allerede Play Music familieplan. Vet dere om man får det inkludert om man kjøper Youtube premium? Youtube Music er inkludert når man har Play Music, men kanskje ikke omvendt? Henger nok ilag. YouTube Premium er jo alt under 1 abo.. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Ikke ett ord om lydkvalitet. Den er ok. Ikke noe mer. Spørs om du spiller video eller rene lydfiler. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Får ikke til å starte fordi jeg er i spania, selv om jeg bruker vpn?? Noe jeg kan prøve? Hva er det du ikke får startet, har du abonnement, eller er det abonnement du ikke får kjøpt? Lenke til kommentar
EKTVHI3H Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) Hva er det du ikke får startet, har du abonnement, eller er det abonnement du ikke får kjøpt? Får ikke kjøpt det, startet prøvemåned Endret 19. juni 2018 av EKTVHI3H Lenke til kommentar
Glenn Western Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Youtube Music er ubrukelig, kan ikke bruke Google maps, eller andre apps mens man spiller. da stopper den Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg fikk feilmelding på siden men fikk velkomstmail. Funker for meg. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Synd man ikke kan droppe musikk delen, og kun ha video delen slik jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
_ole Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Hvilken telefon er avbildet ??iPhone X ser det ut som mangler dog leppe?? Lenke til kommentar
_ole Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Synd man ikke kan droppe musikk delen, og kun ha video delen slik jeg har skjønt det. er mulig med betalt plan Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 mangler dog leppe?? Nei, sortnivået på rammene går i ett med leppen Lenke til kommentar
_ole Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 mangler dog leppe??Nei, sortnivået på rammene går i ett med leppen åhh sånn det var ja Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 7. november 2018 Del Skrevet 7. november 2018 Enig med dere om mangelen på god lyd. Men skaffet meg hele pakka grunnet videoer uten reklame. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå