Morromann Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Flere som har registrert det? Er det ihvertfall både på min PC, min telefon og TV. Det vil jo være en katastrofe om den viktigste videostrømmeren i verden kræsjer helt. Vi får håpe det er midlertidig. Endret 18. juni 2018 av Morromann Lenke til kommentar
Marcus Halberstram Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Funker helt fint her. 3 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Ikke opplevd et eneste problem her. 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Regner med at du prøvd telefonen fra et annet nettverk enn det du bruker til PC? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Youtube var nede en liten stund for meg også, men kom opp igjen ganske raskt. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 18. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2018 Hei. Det funket igjen etter noen minutter. Aner ikke hva som skjedde. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Videoer som var embeddet fungerte ikke, men samme video uten embedding fungerte - Ryktes at Netflix også slet. kuk i computern! Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 18. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2018 Videoer som var embeddet fungerte ikke, men samme video uten embedding fungerte - Ryktes at Netflix også slet. kuk i computern! Har YT og Netflix samme server? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Hadde du vært overrasket over det? Illusjonen om at vi har ett valg er viktigere å opprettholde enn å faktisk gi oss flere, gode valg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jah, jeg opplver også det av og til at YouTube ikke fungerer sånn den skal. Jeg opplever at jeg ikke kan åpne YT-kanalen min noen ganger. Men aldri opplevd at man ikke får sett eller søke på/etter videor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå