G Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) https://sciencesessions.podbean.com/mf/play/b4dmqm/ralphPudritz_benPearcePodcast.mp3 Endret 18. juni 2018 av G 1 Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Tullprat. Det var Gud som skapte jorden for ca. 6900 år siden. 3 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 "If we evolved from apes, how come apes are still alive?" Check mate atheists. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 "If we evolved from apes, how come apes are still alive?" Check mate atheists. Om latin utviklet seg til å bli til italiensk og spansk, hvordan kan da folk snakke latin? Om jeg er etterkommeren til min tipp oldefar, hvordan kan da fettere og kusiner av meg være i live? Det er mye som er mystisk her i verden. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Tullprat. Det var Gud som skapte jorden for ca. 6900 år siden. Heheheh, 69. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2018 Kom over en interessant video, som er sikkert noe mer nært oss i dag, enn hva mange tenker seg. Ihvertfall i forhold til den podcast'ens tema: Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg har ikke så veldig greie på denne type biologi. Men jeg synes denne video forteller litt om avstanden mellom det å tro på at ting har oppstått pga. evolusjon og tilfeldigheter, og det om design. Selv om jeg er mer i retning ateist, så kan man likevel undre seg. Å undre seg er artig uansett, for livet er et mysterie. Hvordan i all verden har disse mekanismene kommet i stand. Man behøver ikke forstå seg særlig på celler for å se ting her. Er jo så visuellt bra dette: Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Noen plukker plast, andre diskuterer ingenting. 3 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Hva om ALT folk tror på angående vår opprinnelse er feil? (ALT = så mener jeg alle de mest populære meninger/tro som 99% av folk har, og det inkluderer vitenskapen). Lenke til kommentar
G Skrevet 24. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2018 Kom over denne. Er jo på et helt annet plan, men er kanskje verdt å poste: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå