OdinTheGod Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg hadde en Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth, som jeg fikk problemer med. Jeg leverte den tilbake og skaffet meg "Logitech® Cordless Desktop® MX? for Bluetooth®". Nå er det slik at Mocrosoft sin Bluetooth driver ligger inne å sperrer for utvidet bruk av den trådløse Bluetooth huben som fulgte med tastatur/mus. Hvordan avisnstallerer jeg de driverenne? Endret 15. desember 2003 av OdinTheGod Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ingen? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 hvis det hjelper deg sliter jeg med samme problem, men har ingen svar Lenke til kommentar
mungo Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Enten i device-manager eller i start->settings->control panel -> add/remove programs. Jeg har selv aldri hatt noen av de produktene deres, men det er som regel på slike steder man avinstallerer drivere og programmer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Stenges pga dårlig bruk av emnefeltet Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg