billywillie Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Fikk strømbrudd i går og etter det får jeg ikke lenger bilde på ekstern skjermen. Har prøvd med en annen skjerm med samme resultat. Er det da mest sannsynlig at skjermkortet har tatt kvelden? Ved søk etter skjerm får jeg opp dette. Men under avanserte skjerminnstillinger kommer dette opp. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Prøv å bytt om på utgangene bak på skjermkortet. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 18. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2018 Har prøvd å da fikk jeg ikke bilde på noen skjerm! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 I forbindelse med strømbrudd kan det komme støy ut i nettet som kan skade utstyr Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Vel siden du har prøvd en annen skjerm du vet er ok så er det i selve maskinen problemet ligger. Hvis det ikke er windows som krøller. Det høres ut som en av skjermkort utgangene er defekt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Du kan prøve å innstallere driver på nytt. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 19. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2018 Har også prøvd ny kabel ja. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Den ene skjermen er ødelagt og den ene utgangen på skjermkortet er også ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå