D_Man_x Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Noen som vet om Amerikanske PC spill virker på maskiner her hjemme, eller om det er samme PAL\NTSC probleme som med konsollene? (Har planer om å bestill FF XI fra USA, gidder ikke vente et år til ) Lenke til kommentar
Pawerilo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 PC spill har ingen PAL\NTSC, eller andre regionale formater, så ja, importerte spill vil fungere på din maskin. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Er jo filer på den plata, ikke film... Virker merkelig om spillene er programert anderledes for PAL eller NTSC. Jeg tipper det går fint, men du må jo gjerne vente til du får svar fra en som faktisk VET Lenke til kommentar
D_Man_x Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Ok, var det jeg trodde, men hva med server tilgang o.l? Det er jo et MMORPG. Kan jeg spille på amrekanske servere? (sikkert dumt spørsål, men jeg er total noob på MMORPG ) Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nokon spel som selges i amerika, som ikkje er kommet til europa enda, krever at du bur i amerika. Men vist du får tak i spelet og ein lisens, så ja du kan spille på amerikanske servere. Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kjøp heller FFXI i norge. Spiderman f.eks har importert det. Hvis du regner med ekstra porto og toll fra USA, blir det billigere (eller like billig) å kjøpe det i norge. Lenke til kommentar
slash Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 www.hevtollgrensa.no <- alle som har prøvd å importere spill vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå