sukk Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 MSI 645-ULTRA Hovedkort for S478, DDR333 SIS645, ATA/100, ATX Retail, Lydk, DDR. Har tenkt å kjøpe dette, det er da vel ikke dårlig? Greit nok at jeg ikke kan bruke den tredje ram-slotten, jeg kan jo ha en på 512 og en på 1024. DDR 333 er det jeg skal ha. Synes det virker helt greit til min bruk og er kjempebillig (1105kr). Jeg har også hørt at MSI har god stabilitet, er det sant? DDR-DIMM PC2700 512MB DDR CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC333MHz) Dette er den lille søte rambrikken jeg skal kjøpe først. Den er kompatibel og kan kjøre på 333Mhz ikke sant? Lenke til kommentar
nicson Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Dette ser jo ut som om du har peiling på fra før av. Hvorfor da legge det ut i forum? a) For å skryte B) For å late som om du er dum c) Du liker å legge inn innlegg i forum. Hvilken av disse er det? :razz: Lenke til kommentar
sukk Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Helt ærlig fordi jeg ikke var sikker. Det er første gang jeg bygger selv og vil være mest mulig sikker før jeg bestiller. Det hadde vært så jævlig om jeg hadde bestilt komponenter som ikke var kompatible og måttet slite for å få de byttet. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jada den er kompatibel. Han andre kisen er sikkert bare misunli Ikke vondt ment Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 15:39, nicson skrev:Dette ser jo ut som om du har peiling på fra før av.Hvorfor da legge det ut i forum?a) For å skryteB) For å late som om du er dumc) Du liker å legge inn innlegg i forum.Hvilken av disse er det?:razz: hmmm... for et svar. "Du ser ut til å ha peil.. så vi gidder ikke gi deg et ordentlig svar". Hadde vel vært like greit å tidd stille. Det kunne kanskje være at det var spesielle grunner til ikke å kjøpe MSI-kortet. Kanskje er det dårlig mhp overklokking. Kanskje er det andre problemer med det? Mannen var vel helst ute etter kommentarer på om dette var verdt å kjøpe, eller om noen evt hadde forslag til noe bedre. Selv kjenner jeg ikke MSI-kortet, men det kunne jo være andre som har erfaring med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå