Zer0z Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 dette skjedde da jeg spurte en kiz i paralell klassen min:' jeg spurte han om kossn linje han hadde å hvem han hadde det av... han svarte på det å sa NGT og 2mibt linje . oki... sa jeg... e det itj firewall i routeren fra NGT da?? jo sa han... pluss at vi fikk med son anna kabel te å få internett ... TP kabel det sa jeg.. ja.... det va FIREWALL i kabelen en plass ..... LOL OMG ROFL FIREWALL I TP KABELEN LOOOOL!!!!!!1 HAHAHAA han er komplett n00b.... han viste ikke hva den "Boksen" heter en gang ...kalte det for en box.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jadda, da kan jeg tenke meg at du lo... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) 1. Hva er poenget med posten? Bare å herse? 2. Lær deg å skrive. 3. Les retningslinjene, ganske overdreven bruk av både smileys og utropstegn her. Endret 15. desember 2003 av bambam Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg håper inderlig at denne posten blir stengt lukket ødelagt glemt massakrert destruert og dytten inn i en bøtte med lokk. Hørest ut som han ikke hadde så mye peiling. Vet du hva du skulle ha gjort? Forklart ham, visst du i det hele tatt vet det sjøl, noe jeg egentlig tviler litt på. Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 du må jo ha død av latter, dere fjortisser pleier vanligvis å gjøre det når noen ikke har peiling på ting, eller dere ser en pupp... skulle likt å høre av deg om hvordan man bruker en strikkemaskin, tenker det er mang et kvinnfolk som hadde ledd seg ihjel av deg.. et ord, latterlig... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du som skrev dette innlegget må være passe lam! Som det er skrevet over her må du først lære deg å skrive dernest å tenke, men til og med da fremstår jo dette innlegget som det dummeste jeg har lest på [email protected] At en du kjenner ikke er så dreven med data og lignende forsvarer på ingen måte et så frådende-idiotisk innlegg. Lenke til kommentar
agitator Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 bambam: Kanskje du skal lære deg å skrive også? Og/å-regelen bør du ta en nærmere titt på. Dobbeltkonsonant er noe du også bør vurdere å ta opp igjen. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Tror han følte seg litt som du sikkert føler deg nå Zer0z. Det var tross alt du som spurte om hva han hadde, det var jo ikke noe han slengte ut uten mål å mening. Ikke så gøy å få den i tryne når du gjør et forsøk i å svare. *Mange nok som hadde flamet, så jeg får vel ta den kjedelige varianten* Lenke til kommentar
bambam Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 bambam: Kanskje du skal lære deg å skrive også?Og/å-regelen bør du ta en nærmere titt på. Dobbeltkonsonant er noe du også bør vurdere å ta opp igjen. Tenkte mer på : "LOL OMG ROFL FIREWALL I TP KABELEN LOOOOL!!!!!!1" og slike ting. Er ikke noe prippen på vanlige skrivefeil, da jeg ikke er en 10'er der selv. Trodde dere forstod dette, men ok. Blir ikke akkuratt bedre av at jeg ble ganske irritert da jeg så innlegget, og sitter på jobb og sutrer over lang arbeidstid Lenke til kommentar
agitator Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Lang arbeidstid kan f.eks slås ihjel her på forumet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 1) sms språk 2) flaming osv.. Posten stengesl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg