Espen Jansen Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Dette og mer var blant det vi fikk vite da vi var blant verdens første til å se The Witcher-skapernes nye storsatsing.SNIKTITT: Cyberpunk 2077 er et førstepersons skytespill som minner litt om GTA Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Day1 uansett. Elsker jo FPS, og er glad i rollespill. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Fallout, Elder Scrolls, Deus Ex... og nå Cyberpunk. Funker det med de tre første, funker det nok nå også. Jeg er ikke interessert i Cyber-Witcher uansett, Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Fallout, Elder Scrolls, Deus Ex... og nå Cyberpunk. Funker det med de tre første, funker det nok nå også. Jeg er ikke interessert i Cyber-Witcher uansett, Skal ikkje sjå vekk frå at Ciri dukkar opp i Cyberpunk, så litt Cyber-Witcher kan det fort bli. Er ein sekvens i ein av bøkene der ho skildrar korleis ho besøkte ein moderne by, og det same blir gjentatt i witcher 3. Endret 17. juni 2018 av iR' BR34K 1 Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Blir nok day1 her også. Men hadde håpa på tredjeperson. Er ganske lei fps 1 Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Her MÅ de legge til tredjeperson før utgivelse. Dette er klart det mest populære i RPGs. Er jo en stor del av opplevelsen å faktisk se de forskjellige klærne og utstyret du anskaffer karakteren din. Fallout takler jo dette helt fint. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Natta Bethesda. Neida, men genuint overrasket over at det er fps. Blir spennende! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Skal ikkje sjå vekk frå at Ciri dukkar opp i Cyberpunk, så litt Cyber-Witcher kan det fort bli. Er ein sekvens i ein av bøkene der ho skildrar korleis ho besøkte ein moderne by, og det same blir gjentatt i witcher 3. Hadde ikke vært så dumt, men du snakker om en cameo. Det jeg mener er at jeg ikke vil ha et Cyberpunk 2077 som er så godt som identisk med The Witcher 3. Jeg vil ha noe unikt. Fallout 3 og Elder Scrolls er jo for eksempel kliss like på veldig mange områder. Eneste forskjellen er at ett er satt til et fantasy-miljø, og ett i post-apokalypsen. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Satser på at det går an å sette FOV høyt. Jeg blir kvalm av visse FPP spill hvis det ikke går an å sette FOV høyt nok. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Håper ikke de tar for mange steg vekk fra RPG stilen... snart er det ikke flere slike spill igjen pga frieriet til FPS/loot/multi trenden... 3 Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Blir day 1 her også! Men spillet kommer vel ikke ut før seint 2019? Lenke til kommentar
Sivie G Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Blir day 1 her også! Men spillet kommer vel ikke ut før seint 2019? Ingen vet når det kommer ut. det virker ikke som CDPR vet selv heller Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Tror det blir 2019 release. Virker som de har kommet et godt stykke på vei. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Her MÅ de legge til tredjeperson før utgivelse. Dette er klart det mest populære i RPGs. Er jo en stor del av opplevelsen å faktisk se de forskjellige klærne og utstyret du anskaffer karakteren din. Fallout takler jo dette helt fint. Helt uenig i det. Jeg foretrekker førstepersons perspektiv, spesielt i Fallout-spillene. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Tror det blir 2019 release. Virker som de har kommet et godt stykke på vei. Mike Pondsmith says Cyberpunk 2077 is 'few more years' away https://www.tweaktown.com/news/62254/mike-pondsmith-cyberpunk-2077-few-more-years-away/index.html Endret 17. juni 2018 av Nizzen Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 NOOOOOOOOOOOOOOOOOO Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Her MÅ de legge til tredjeperson før utgivelse. Dette er klart det mest populære i RPGs. Er jo en stor del av opplevelsen å faktisk se de forskjellige klærne og utstyret du anskaffer karakteren din. Fallout takler jo dette helt fint. Helt uenig i det. Jeg foretrekker førstepersons perspektiv, spesielt i Fallout-spillene. Man kan da fint ha begge deler? Spesielt i et single player spill.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Man kan da fint ha begge deler? Spesielt i et single player spill.. Kommer aldri til å skje, spillet er laget spesielt for first person. I heisen får du ikkje et egent vindu for å velge etasje, du må trygge på knappen selv. Samme gjelder med alle andre små ting du kan klikke på. Noe som hadde vert veldig vanskelig i tredje person I tillegg er det nye dialog systemet skreddsyd for førsteperson. NPC'er som du snakker med reagere på ting som du ser på, du kan gjøre NPCer nervøse viss dei holder skult informasjon og du ser ein plass som kan komprimere den informasjonen. Du kan også få kommenterare som " My eyes are up here " Ein annen ting er, imotsetning til The Witcher 3, er det mye trangere og tredje person ville kommet veldig i veien. Det er ikkje store vide langskaper her, men heller trange gater eller ganger. So den tanken kan du nok legge dø allerede nå Uansett koffor vil du ha begge, da får du 2 halv optimaliserte perspektiv som i bethesda spillene, neitakk. Endret 18. juni 2018 av Noiz Lenke til kommentar
Sir Ender Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Her MÅ de legge til tredjeperson før utgivelse. Dette er klart det mest populære i RPGs. Er jo en stor del av opplevelsen å faktisk se de forskjellige klærne og utstyret du anskaffer karakteren din. Fallout takler jo dette helt fint. Som æg forstår det, så er det bare førsteperson og tredjeperson, hvor du ser i tredjeperson til vanlig, og at det hopper inn i førsteperson når du skal sloss. Høres noe spesielt ut, men kan bli interessant å se. Hadde ikkje sagt nei takk til å kunne velge sjøl heller. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Det er begge deler. AngryJoe fikk prøve 40 min av spillet kun for hans øyne og han kom gapende ut. Nevnte at selv om det var førsteperson så var det situasjoner som f.eks i dialogsekvenser man ser karakteren sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå