Frugy Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Hei, Har et gavekort på 7000 kr hos Komplett som går ut om noen dager. Derfor håper jeg noen kan hjelpe med forslag til noe fornuftig jeg kan bruke dette til? Her er hva jeg har per i dag: Asus Hero VIII Hero (med en knekt USB port) Intel i7 6700K 2X Asus 980 GTX (ikke TI) Samsung 950 PRO m2 NVME 500 GB + et par Samsung og Intel 256 GB SSD´er 16 GB Corsair Vengeance RAM NZXT Kraken X61 kjøler EVGA Nova G2 750W PSU Define R5 kabinett, med en defekt USB på front Asus 27" ROG Swift PG279Q G-Sync Steelseries Sensei mus Logitech G710+ tastatur Corsair Vengeance trådløs Headset Dette er jo et relativt OK oppsett, men kanskje litt svakt med 980 SLI, og dumt med defekte deler Bose QC35 Samsung S8 Har ikke laptop Så, det var vel det av ting jeg tenker er nevneverdig. Er det noen som har gode forslag til ting jeg kan kjøpe og faktisk ha nytte av for gavekortet på 7k? Jeg kan gjerne spytte inn noen ekstra lapper, kanskje 3-5k om det er hensiktsmessig. Litt av problemet er jo at det så vidt jeg har forstått ikke lenge unna at det kommer nytt på markedet av både GPU og CPU. Da er det vel litt kjipt å bruke mye penger på ny PC nå? Mvh Trond Endret 17. juni 2018 av Frugy Lenke til kommentar
vidor Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Du kan jo selge gavekortet med litt rabatt hvis du ikke finner noe å kjøpe. Alltids noen som skal til å kjøpe detfra som kommer over tilbudet ditt Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Grafikkortene dine og CPUen din er fremdeles veldig bra og jeg ville ventet til neste generasjon med grafikkort. Denne generasjonen er allerede over 2 år gammel. Jeg ville ikke oppgradert noe nå. Kanskje heller kjøpt noe annet du kunne ha bruk for, som et bra anlegg eller noe annet. Endret 17. juni 2018 av PgUp Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Hvorfor kjøpe datadeler ? 1. Kjøp TV 2. Lyd produkter 3. Kjøp en mobil eller nettbrett. F.ek kjøp iphone 8 og la være å pakke den opp om du ikke skal bruke den .Ikke noe elektronikk som holder seg like godt i pris som iphones. 4. Foto og Video kategorien Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Komplett har 60 dagers åpent kjøp. *hint hint* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå