Plissvar.com Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Har en Hyosung gv125 aqulia (2012) å får den ikke over 80 på flatt underlag (med passasjer) og jeg mener på at da jeg kjøpte den kjørte jeg å selgeren i ca 120. Noen som vet hva som kan vær feil? Endret 18. juni 2018 av Plissvar.com Lenke til kommentar
tugorevo Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Har du satt motorsykkelen i fri og sjekket at hjulene triller rundt uten mye motstand? Etter at du bremser med for- og bakbremser, blir de hengende på? Lenke til kommentar
Plissvar.com Skrevet 26. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2018 Har du satt motorsykkelen i fri og sjekket at hjulene triller rundt uten mye motstand? Etter at du bremser med for- og bakbremser, blir de hengende på? Lenke til kommentar
Plissvar.com Skrevet 26. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2018 Den triller helt fint (tror jeg?) haha. Men det er noe feil med gir/clutch å er jeg ganske sikker på. Den setter seg ofte fast i fri (da den egt skal opp i andre.) å nøytral lampa lyser også av og til selvom den er i gir. Jeg kan ingenting om dette så takk for hjelp og svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå