Hedonism Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Noen som har hørt om Hudya Mobil? Fikk reklame for dem på Facebook med lenke hvor man kunne bestille abonnement men ingen informasjon om priser eller noe. Nettsiden deres sier at mobilabonnement kommer snart. https://hudya.no/produkter/ Legger ved lenke fra Facebook-reklamen, damen i videoen sier at abonnementet inkluderer 2 GB data og deretter betaler du for det du bruker utover den datamengden. https://pablo389.typeform.com/to/b5hx2q Endret 16. juni 2018 av Hedonism Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Jeg lover at jeg skal lese prislisten som en viss mann leser en viss bok, og rapportere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 2GB inkludert og betale for overforbruk - hva er egentlig nytt her? Blir spennende å høre pris/vilkår. Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Søk opp hva hudya betyr på forskjellige språk kanskje... 1 Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 http://telekomidag.se/ny-mobiloperator-telias-nat/ Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Så vi får nok et selskap som selger bundles.. Jaja, bare det skaper konkurranse så vi får ned de rigide prisene konkurrentene har i dag. 1 Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 2GB inkludert og betale for overforbruk - hva er egentlig nytt her? Blir spennende å høre pris/vilkår. Hvor finner du prisene? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 18. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2018 Hvor finner du prisene? De er ikke lagt ut enda men en dame prater om hva abonnementet inneholder i en promo-video som er lenket til i første innlegg. Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Finner ikke produktet så veldig nyskapende, iallfall ikke for lommeboka. https://hudya.no/produkter/mobil/ https://hudya.no/produkter/mobil/mobil-priser-oversikt/ Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Prislisten for trafikk til utlandet behøver en overhaling. 140 kr per minutt til Sverige må være feil. Er det noen som finner priser til Island? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Prislisten for trafikk til utlandet behøver en overhaling. 140 kr per minutt til Sverige må være feil. Er det noen som finner priser til Island? Høres feil ut . Men nå er vel ikke mobil tjenesten lansert enda . Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg vurderer å bytte fra Chili til Hudya fordi Teliadekningen ikke er helt super flere av de plassene der jeg oppholder meg. Hudya bruker Telenordekning. Dette selskapet er det som overtok alle kundene fra Telipol? Men hvorfor er Telipol fortsatt oppe og går på nettet? Man kan fortsatt trykke på bestill abonnement knappene deres... Og de har samme datapakker til samme pris. Jeg er også litt skeptisk overfor det å bytte til et selskap som også driver med forsikringer. Jeg ønsker ikke å bytte til Hudya for så å bli bombardert med forsikringstilbud. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Jeg vurderer å bytte fra Chili til Hudya fordi Teliadekningen ikke er helt super flere av de plassene der jeg oppholder meg. Hudya bruker Telenordekning. Dette selskapet er det som overtok alle kundene fra Telipol? Men hvorfor er Telipol fortsatt oppe og går på nettet? Man kan fortsatt trykke på bestill abonnement knappene deres... Og de har samme datapakker til samme pris. Jeg er også litt skeptisk overfor det å bytte til et selskap som også driver med forsikringer. Jeg ønsker ikke å bytte til Hudya for så å bli bombardert med forsikringstilbud. Virker som de fortsatt drifter Telipol, med telipol sine priser osv... Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Noe som er litt merkelig da de overtok Telipol sine kunder. Kanskje Telipols nye kunder blir overført til Hudya automatisk etter signering. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Noe som er litt merkelig da de overtok Telipol sine kunder. Kanskje Telipols nye kunder blir overført til Hudya automatisk etter signering. Virker som både nye og gamle kunder fortsatt er hos "telipol" (utenom de som har bestilt "hudya abonnement" bare at de betaler inn til hudya sitt kontonr.. Lenke til kommentar
EmLeX Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Hudya hadde ei stund pakker ala happybytes. der du betalte per mb og greier i starten. og skulle ta over for telipol men gamle telipol kunder skulle få beholde sine vilkår i telenors nett. I senere tid ser det ut som di har kuttet ut sin egen tjeneste som gikk over telia og bere reseller det telipol hadde. så hvem vet. kan jo hende det å kjøre 2 tjenester ble for avansert og di heller satser på et system som er ferdig. edit: ser ut som di nå og har flex 0 og flex med samme system som happybytes har igjenom telenor der å.. så ikke lett å vite Endret 10. august 2019 av EmLeX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Telipol sin presentasjon virker mye bedre enn Hudya på meg, og muligens flere. Det kan være at de har bestemt seg for å beholde merkenavnet Telipol av vinnings hensikt. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Jeg sendte en mail til Hudya og de henviser meg til Telipol om jeg ønsker et mobilabonnement hos dem. Det er visst deres avdeling for slikt. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Fikk i dag varsel om at Ice skrur opp prisen på 1 GB-abonnement til 149kr måneden. Syns dette blir vel mye. Ser nå Hudya tilbyr dette til 113kr. Noen nylige erfaringer med Hudya? Andre som har byttet over nylig, eller tenker å gjøre det? Lenke til kommentar
BerntOK Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Syns det har blitt så mange nyopprettet mobiloperatører at det til slutt blir en ren jungel der ute. Vanskeligheter for å velge osv. For de meste bruker de eRate sine tjenester når en ny operatør popper opp.https://erate.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå