MegIkkjeDeg! Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Nå har jeg sett på innstillinger på Facebook mange ganger og scrolla opp og ned på Google og greier ikke finne ut hvordan jeg får vekk de irriterende lydene på Facebook! De kom plutselig (sikkert etter en oppdatering?) for noen dager siden og nå sier det "popp" hver gang jeg trykker liker på noe og skal jeg velge en av de andre alternativene kommer det en rask tikkelyd etterfulgt av "po-opp". Sykt irriterende og jeg vil så gjerne ha det bort!!! ? HJELP!! Lenke til kommentar
MegIkkjeDeg! Skrevet 17. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2018 Er det ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Testet, ser ut til å fungere: https://www.facebook.com/help/302202129901479?helpref=uf_permalink Lenke til kommentar
MegIkkjeDeg! Skrevet 17. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2018 Det står ingen ting der. Bare selve overskriften. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Klikk på øverst til høyre på en hvilken som helst Facebook-side, og velg Innstillinger. Klikk på Varsler til venstre. Klikk på På Facebook. Klikk på På ved siden av Spill av en lyd når du får et nytt varsel, og velg Av. Lenke til kommentar
Mettern Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 Har forsøkt å følge beskrivelsen fra 2018 her inne for å slå av varsellyd i facebook når jeg feks "liker" eller sender svar på en msg. Men det fungerer ikke. Finner ingen måte å skru av lyden på dette. Noen som har tips til en ny oppskrift? Plutselig var de varsellydene der, og jeg vil ikke ha dem! Og har gått gjennom mange menyvalg i innstillingsmenyen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. mars 2021 Del Skrevet 14. mars 2021 5 minutes ago, Mettern said: Har forsøkt å følge beskrivelsen fra 2018 her inne for å slå av varsellyd i facebook når jeg feks "liker" eller sender svar på en msg. Men det fungerer ikke. Finner ingen måte å skru av lyden på dette. Noen som har tips til en ny oppskrift? Plutselig var de varsellydene der, og jeg vil ikke ha dem! Og har gått gjennom mange menyvalg i innstillingsmenyen. Er det Android, Iphone eller pc/mac? Lenke til kommentar
Miss Holly Crap Skrevet 16. mars 2021 Del Skrevet 16. mars 2021 Dette fungerte nå for meg på Android (holdt på å bli gal av den ekstremt høye plopp-lyden som kom, på drithøyt volum det ikke var mulig å endre (selv om jeg slo av all lyd kom den like høyt), hver gang jeg liket noe eller ding-et når jeg fikk melding på Messenger, gjerne midt på natta... lurte på om jeg måtte begynne å slå av tlf... dritirr😳😡😞 https://www.cnet.com/how-to/how-to-disable-those-annoying-sounds-in-the-facebook-app/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå