Shinpu Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Hei! Jeg har bestemt meg for å begynnet med et nytt prosjekt, skal bygge min egen bilstereo! Denne blir basert på Raspberry Pi, med touchskjerm. Mål: Bygge egen bilstereo, med alle ekstrafunksjoner. Funksjoner: -Ryggekamera + Dashcam -Musikk (Streaming/Lokalt) -Radio (Dab+ og FM) -GPS -Bluetooth -AUX -OBD2 Leser -Rattkontroll (Standalone?) Dette har jeg anskaffet allerede Raspberry Pi Model 3 B+ Raspberry Pi Touch Skjerm Raspberry Pi Kamera (med "kabinett") Forsterker (TDA7850) (Ikke Ankommet) ELM OBD2 USB Leser Dab+ / FM Mottaker RTL2832U+R820T2 (Ikke Ankommet) Trenger å Bestille: (Tips mottas med stor takk!) USB Kamera (Ryggekamera) HDMI PCB (Forlengelse av RPI CSI Tilkobling) 4g/LTE Brikke GPS USB/PCB Mikrofon USB Lydkort (Lyd inn / Lyd ut) 9-18v Input Strømforsyning til 5v (min. 3A) 9-18v Input Strømforsyning til 3.3v (min. 2A) 2 DIN Stereokabinett for å montere allt i, slik at den enkelt kan byttes til evt. ny bil. Fase 1(In Progress) Bestille inn nødvendig hardware Fase 2 Montering av hardware i testbenk Fase 3 Programmering Fase 4 Montering i Bil Changelog 16. Juni 2018 - Første Post. 17. Juni 2018 - Redigert Innkjøpsliste 18. Juni 2018 - Endret Oppsett, utvidet tråd Endret 19. juni 2018 av Shinpu Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Stilig - blir spennende å følge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå