bendikkarlsen Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 laptopen min bruker en gb ram nå som jeg sitter og browser google. men det er tildelt 6912 mb selvom det er anbefalt at det skal være 2924 mb. burde jeg endre det til det anbefalte? Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 altså virtual memory da. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Om du har en SSD disk, eller hybrid disk ser jeg ingen grunn til å endre på dette.. Tidligere var det greit å begrense pagefile.sys i Windows for maskiner med ordinær snurredisk, da filen ble mer og mer fragmentert over tid om det var fleksibel i størrelse og det virituelle minnet ble bare tregere og tregere.. Med SSD er det ett fett, og man kan bare la det stå på auto Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Ok, da lar jeg det være. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Så lenge du har nok diskplass, er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 en annen ting, pcn fryser i ett sekund når jeg trykker på powers options, hva skyldes dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå