Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Dårlig kode inni banneren! Bruk CSS gutt! ekke min kode engang.... Bruker bare CSS til det mest banale Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Vel, siden du nevner at du helst ikke har planer om å endre så mye slik som det er, så får jeg vel kaste ut noen ord i løse lufta. Oppbygning er vel standard og helt grei den. Valideringen feiler på html'en, men funker vel i de mest brukte nettlesere ville jeg tro... men det var noe annet jeg så, tror du har glemt <table> tag et eller annet sted der, ser en <td> men så kommer det en <tr> igjen uten noe <table> mellom dem. Syntes bruken av table inni table på den måten var litt unødvendig, du kunne byttet ut de med div. Likte ikke heller banner, men det er min smak. Du kunne heller uthevet stianweb.com til litt mere dominerende effekt i banner og heller hatt "min lekegrind på nett" eller noe i mindre tekst under. Den rare hvite skyen med html kode inni banneret passet ikke helt. Hadde sikkert passet inni banneret, men ikke på den måten. Teksten "shortcuts" syntes jeg heller ikke passet inn. Ble litt dumt at forum og galleri i menyen åpnet et helt nytt vindu, jeg synes sider som tilhører samme domenet helst åpnes i samme vindu. Jeg pleier å bruke http://www.lipsum.com/ for å generere svada tekst og plasserer det i koden for å få en slags anelse hvordan siden vil oppføre seg med mye eller lite tekst. At du har gjort tabellen høyere enn det som er innhold vil ikke gi noe godt bilde av hvordan det ville sett ut. Skal vel helt sikkert mer inni der enn det som er der nå, men skal man designe, prøve og feile, så må man helst ha noe "naturlig" tekst inni der. Men godt utgangspunkt, og at siden er sentrert passet også. Menyen/boksen "personlig" er kanskje litt smal, men nå vet jeg ikke hva som skal være i denne. Det var min kritikk for nå, du får bare stå på. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Skal prøve på det du sa om bannern, men banner suger jeg på. Lurer på om det blir en smal en med bare teskt. Hadde jeg hatt et klart emne over siden min ( uten om meg) tror jeg det hadde vært lettere. Også la jeg til litt tekst og mer på menyene på siden..... altså oppdatert litt Validering har jeg egenlig aldri brydd meg om... veit ikke hvorfor... tror det ble noe krøll da jeg tok bort noe i tabell greiene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå