Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva synes dere om det nye designet jeg jobber med? LINK Lurer egentlig bare på hva dere synes.... kommer nok ikke til å forandre så my selv om dere kommer med forsalg, men får se..... konstruktivt pls...... Har bare fylt inn litt her og der... ikke noe linker enda egenlig ( bare tre på toppen) Takk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 + Fint, oversiktlig, god layout - Lite pen banner, - Stygg mouseover, og linkfarge for den del.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 + Fint, oversiktlig, god layout - Lite pen banner, - Stygg mouseover, og linkfarge for den del.. banner: Var en som jeg hadde fra før... er ikke helt fornøyd med den....men er ikke noe god på banner, men liker å lage ting sjøl hehe mouseover/linker.... er motsatt av standard... synes ikke det ble så ille..... Siden er foressten en makeover/gjenbruk av det gamle designet Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg personlig er ikke noen fan av at det åpner seg et nytt vindu for hver nye side man er innpå... Slenger meg på han som nevnte linkfargen... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg personlig er ikke noen fan av at det åpner seg et nytt vindu for hver nye side man er innpå... Slenger meg på han som nevnte linkfargen... grunn til at jeg har det på galleri og forum er fordi jeg vil beholde folk på siden når de er ferdig med å se på bilder som sikkert ikke er så ineresante for dem samt et forum som egentlig ikke er til noe Bruker det bare på "eksterne" sider og når jeg linker til andre Til dere som ikke liker link fargen..... den konstruktive delen? Endret 15. desember 2003 av Svendsen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 /me not like; - skitten og rotete header med _overdreven_ bruk av scanlines - en haug med unødvendig og rotete tekst med forskjellige fonter i header. Mitt råd er å holde deg til en font, gjerne en litt phetere enn arial og ta bort det der "info, mIRC, bilder"-opplegget. - undermenyen "personlig" er alt for smal - linkene burde være sorte, heller med en blålig mouseover - for stor avstand mellom topp og hovedinnholdet - du må ha ekstremt mye innhold for å fylle opp all den tomme plassen med hvit, men om du har det, er det jo greit (sitter med 1280x1024 nå) - begiefargen i undermenyen passer jo ikke inn i det hele tatt. Prøv å samstemme alt i sammen litt mer. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 at PoleCat ikke liker er jeg ikke overaska over.... Men fint du kom med noe om linkene... har vært inne på tanken som du sa, men vil på en måte skille de fra vanlig tekst.... Det med bannern har jeg alt sagt at den er bad.... mye hvit er det en fare for ja synes absolutt ikke menyen blir for smal... Dessuten tror jeg det er på tide med en ny skjerm , for når jeg ser på bannern med laptopen får jeg et MYE klarer bilde.... og se at scanlina er overdrevent brukt..... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Eneste minusen som jeg kan si er vel banneren, Men resten er jo en oversiktelig design! Stå på mah man! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Likte den mouseoveren jeg. Den banneren var kanskje i kjedeligste laget. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Bra noen likte det da BANNERN skal jeg bytte Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dessuten var menyen litt skjult på en måte.. Måtte lissom kikke over alt to ganger for å finne den... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Dessuten var menyen litt skjult på en måte.. Måtte lissom kikke over alt to ganger for å finne den... den på venstre side? Blir nok bedre når jeg får inn litt mer Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 tja, er jo veldig enkelt design. er vel ikke så mye som er fikset på fra den forrige siden noen andre farger, men samme oppsett.. -headeren, likte den ikke helt, men ser den skal skiftes ut. -linkfargen var veldig "skrikende" greit å prøve noe anderledes, men det må passe til resten fordi om.. - enig med endelig ferie, slitsomt med nytt vindu hver gang du velger noe på menyen.. ellers lite å kommentere. midtstilt i for for alle oppløsningern.. + ryddig og oversiktlig.. ser ikke noe annet nå Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dette er den typen design man laget for 15 år siden på Commodore 64. - ikke spesielt kreativ - vanskelig å lese teksten i den kjedelige headeren. fonta på Stian Svendsen passer på ingen som helst inn til resten - menyen? hmmm ... lite kreatuv og lite original. nok om det - merkelig aprikos/ferksen-farge i "personlig" + oversiktlig Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dette er den typen design man laget for 15 år siden på Commodore 64. Du hadde vært pretty leet om du hadde klart å mekka noe slik på C64 for 15 år siden. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Som sagt det er en makeover av den gamle... derfor ligner de endel..... Nå var ikke jeg online for 15 år siden så...... Men synes faktisk jeg ser en del sider i den stilen... Ser også likheter i din Dunstar..... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Som sagt det er en makeover av den gamle... derfor ligner de endel..... Nå var ikke jeg online for 15 år siden så...... Men synes faktisk jeg ser en del sider i den stilen... Ser også likheter i din Dunstar..... Tja, at den ligner på DS sin side, var vel å dra den litt langt.. Men du sier du ser en del sider i den stilen.. Hva med å finne på noe helt nytt. Som ikke så mange andre har? Det er da du får en spesiell side. Se på Mikka f.eks. Siden er ikke noe extreme hi-tech, men allikevel er den så genialt oppsatt at den bare er ment for å likes. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Har vel litt med hva jeg liker å da.... Liker det enkelt og oversiktlig... dessuten hvis jeg prøver meg på noe "high tech" glir det bare ut.... Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Da har jeg oppdatert litt til.... bannern ble ikke så veldig anerledes. Det i toppen til høyre skal være til ant besøkende eller noe unyttig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dårlig kode inni banneren! Bruk CSS gutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå