Gå til innhold

Dømt for is-tilknytning, løslatt etter 3 år.

Anbefalte innlegg

Det er selvsagt bare tøv. Selv det å gi penger til IS er ikke noen handling som skal medføre straff. Om man øremerker de terrorhandlinger, javel, men IS har nok andre og mer legitime utgiftsposter enn det. Disse debattene synes dog å være litt som å benekte holocaust i Tyskland. Helt ÅPENBART noe man ikke burde bli straffet for, men følerimafiaen har vunnet den kampen. Så får man håpe at det er mulig å skille klinten fra hveten i saker som omhandler "folk man ikke liker" her hjemme. Gitt førstepost er jeg skeptisk.

Prøv det og se...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen. Du forsvarer IS.

"Ok ok ok... de knuser hodene på spedbarn, kaster folk ned fra tak, brenner folk levende, voldtar og selger folk som slaver.... men de gjør sikkert noe BRA også folkens...!!??"

Ut fra rekkefølgen på innleggene kan det se ut som det er meg du sikter til? I så fall er du fullstendig på bærtur. Jeg støtter OVER HODET IKKE IS. Sånn, da håper jeg all eventuell tvil forsvant.

Så kan du starte argumentasjonen på nytt: Hvorfor skal de som heier på russiske kvinnelige kulestøtere som gjør ulovlige ting, settes i fengsel mer enn 3 år? Samme prinsipp bare en annen sak. Vennligst svar så vi får høre ditt prinsipielle standpunkt!

Lenke til kommentar

Jeg håper dere gjør en feil en dag og blir buret inne der dere hører hjemme.

Selv de som forsvarer rettsssikkerheten til de som heier på terrorister bør bures inne altså. Her har vi en sann imperiesupporter.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...